OgilvyOne και FrieslandCampina δημιούργησαν για το gouda NOYNOY
Ιστορίες μυστηρίου με θύματα “μεΓάλα” τοστάκια έρχονται στο φως, χάρη στο gouda NOYNOY και την OgilvyOne
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστορίες μυστηρίου με θύματα “μεΓάλα” τοστάκια έρχονται στο φως, χάρη στο gouda NOYNOY και την OgilvyOne
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Senior Vice President, Ads & Commerce της Google, Sridhar Ramaswamy γράφει για τις αλλαγές στα διαφημιστικά προϊόντα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΤ&Τ ολοκλήρωσε την πλήρη εξαγορά της ψηφιακής πλατφόρμας AppNexus, αντί 1,6 δισ. δολαρίων που κατέβαλε στους μετόχους της, μεταξύ των οποίων ο WPP, η επενδυτική TCV και η News Corp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δημοτικότητα της τηλεόρασης πλήττουν, εδώ και χρόνια, το κινητό τηλέφωνο και οι υπόλοιπες mobile συσκευές, οι οποίες “κλέβουν” ημερησίως λεπτά από το χρόνο, που αφιερώνουν οι πολίτες για τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι YouTube creators της Digital Minds, Λάμπρος Φισφής, Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος, πραγματοποίησαν το ιντερνετικό τους comeback με την υποστήριξη του What’s Up για το Κ.Τ.Σ Reloaded.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova κάνει το… Extra βήμα στον κόσμο της απόλαυσης με το Nova GO Extra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram IGTV αποτελεί τη νέα προσπάθεια του social μέσου να δημιουργήσει μια πλατφόρμα βίντεο στα πρότυπα του YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γρηγόρης δημιούργησε το mouftiaxestimera.gr, μια digital ενέργεια που δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να φτιάξει τη μέρα ενός δικού του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μηχανισμός υποστηρίζει σκανάρισμα απόδειξης και αυτόματη απόδοση πόντων πιστότητας, μέσω Deep Learning
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360° καμπάνιας για την ψωρίαση με τίτλο: «Ψωρίαση; Δες το αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις» για λογαριασμό της GENESIS Pharma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google, το Facebook, η Microsoft ενδέχεται να αντιμετωπίσουν περισσότερα εμπόδια στην εμπορική τους ισχύ μετά από ψήφιση επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υπέρ αυστηρότερων κανόνων πνευματικής ιδιοκτησίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάγκη ύπαρξης μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, και την ανάγκη «ανοίγματος» των δεδομένων του δημοσίου στους πολίτες, επεσήμανε ο ιδρυτής και πρόεδρος της 24MEDIA και πρόεδρος της ΕΝΕΔ, Δημήτρης Μάρης, μιλώντας σε εκδήλωση του ΣΕΒ και της διαΝΕΟσις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory