To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η MSCOMM σχεδίασε και υλοποίησε για τη GENESIS Pharma

Η MSCOMM σχεδίασε και υλοποίησε για τη GENESIS Pharma

H MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360° καμπάνιας για την ψωρίαση με τίτλο: «Ψωρίαση; Δες το αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις» για λογαριασμό της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας GENESIS Pharma.

Διττός στόχος της εκστρατείας η ευαισθητοποίηση των ασθενών σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και της τακτικής ιατρικής παρακολούθησης από δερματολόγο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής , καθώς και η ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη μη μεταδοτικότητα της ασθένειας.

Η MSCOMM, με ξεχωριστή θετική και αισιόδοξη αισθητική, δημιούργησε το λογότυπο και το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας αναδεικνύοντας την ανάγκη για την αλλαγή της οπτικής απέναντι στην ψωρίαση. Ο στρατηγικός σχεδιασμός της καμπάνιας περιλαμβάνει μια ολιστική επικοινωνιακή προσέγγιση, με τις παρακάτω ενέργειες να βρίσκονται σε εξέλιξη: animated σποτ με την υπογραφή των odd bleat, που προβάλλεται σε κινηματογραφικές αίθουσες και στο YouTube, έντυπες καταχωρήσεις, digital campaign, ενημερωτικές αφίσες σε στάσεις λεωφορείων στην Αττική καθώς και ειδικό ενημερωτικό υλικό για τη νόσο. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν ενημερωτικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε δυο από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα, στο Athens Metro Mall και το McArthurGlen Athens.

Κεντρικό άξονα της ενημερωτικής πρωτοβουλίας αποτελεί η ιστοσελίδα www.destoallios.gr, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το studio Beatthewhites για να προσφέρει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση σε ένα εύχρηστο και φιλικό ηλεκτρονικό περιβάλλον.  Παράλληλα, μέσα από τη σελίδα μπορούν όσοι πάσχοντες το επιθυμούν, να βαθμολογήσουν την επίδραση της νόσου στην καθημερινότητά τους, συμπληρώνοντας το σύντομο ερωτηματολόγιο του Δερματολογικού Δείκτη Ποιότητας Ζωής (DLQI) ενώ μέσα από μια έξυπνη εφαρμογή μπορούν να μοιραστούν στα δικά τους social media το μήνυμα ότι η ψωρίαση δεν μεταδίδεται.