Πλαίσιο: Τι είδε στο Mobile World Congress (MWC) 2018!
Το Πλαίσιο και φέτος ήταν "παρών" στη μεγαλύτερη συνάντηση mobile τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, την παγκόσμια πρωτεύουσα των κινητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο και φέτος ήταν "παρών" στη μεγαλύτερη συνάντηση mobile τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, την παγκόσμια πρωτεύουσα των κινητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe δημοσίευσε προς σχολιασμό το προσχέδιο τεχνικών προδιαγραφών για το GDPR Transparency & Consent Framework.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman ξεκινάει δυναμικά τη χρονιά, σημειώνοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας και καταφθάνοντας τους 2.087.100 Unique Browsers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Honest Partners επέλεξε η Κάριτας Ελλάς για το σχεδιασμό και υλοποίηση της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας “Platform for Employment & Training” για την εύρεση εργασίας ευάλωτου πληθυσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σοφία Λιλίτση ανήκει πλέον στο δυναμικό της DPG Digital Media ως Digital Product & Content Strategist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adweb ανακοινώνει μια νέα συνεργασία στο δίκτυο των συνεργαζόμενων εκδοτών της, που εντάσσεται στη σταθερή στρατηγική της για διαρκή εξέλιξη και ανανέωση του δυναμικά αναπτυσσόμενου Business unit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Linakis Digital έχει υλοποιήσει μια σειρά από ψηφιακά έργα για τον όμιλο Eurobank, έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, τα οποία αποτελούν μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧίλια χιλιόμετρα κατέγραψαν τα κοντέρ των 99 Ελλήνων που συμμετείχαν στην αποστολή καινοτομίας, και αρκετά ακόμα που δεν καταγράφηκαν, στη μεγαλύτερη έκθεση καινοτομίας και ψηφιακής τεχνολογίας του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber μπαίνει δυναμικά στο πεδίο των Mega-Group συνομιλιών με τα Viber Communities, επιτρέποντας σε 1 δισεκατομμύριο μέλη να αποκτούν φωνή σε μία ομαδική συνομιλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το microsite sarakosti.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media με πλούσιο περιεχόμενο ειδικά διαμορφωμένο για την περίοδο της Σαρακοστής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣερφάροντας ανοίγει η όρεξη… Αυτό διαπιστώνεις όταν μπεις στο νέο site της Pizza Hut, που σχεδίασε η Lighthouse...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μεθοδολογία του Facebook, τα προβλήματα με τα cookies και η συνεργασία με την Nielsen, όπως παρουσιάστηκαν σε πρόσφατο roundtable που διοργανώθηκε στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory