Lidl: Νέα σακούλα από τις 3 Ιανουαρίου
Από την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε όλα τα καταστήματα Lidl τη νέα σακούλα για να κάνουν τα ψώνια τους υπεύθυνα, χρησιμοποιώντας την ξανά και ξανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε όλα τα καταστήματα Lidl τη νέα σακούλα για να κάνουν τα ψώνια τους υπεύθυνα, χρησιμοποιώντας την ξανά και ξανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ματιά στα θέματα που κέρδισαν σε μεγαλύτερο βαθμό το ενδιαφέρον και τα «clicks» του αναγνωστικού κοινού του advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επισκέψεις στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεχίζονται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί, μια Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακές πολιτιστικές και τεχνολογικές αλλαγές έχουν διευρύνει τις παραμέτρους του identity design. Αυτές είναι οι τέσσερις αρχές-κλειδιά για το branding την εποχή της ασάφειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LinkedIn βρίσκεται σε διαδικασία ενοποίησης των παγκόσμιων marketing ενεργειών σε δυο ή τρεις δημιουργικές εταιρείες μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανταγωνιστή τον… ελεύθερο χρόνο, το Netflix μπαίνει δυναμικά στην ελληνική αγορά και έχει πλάνο για συνεργασίες με εταιρείες τηλεπικοινωνιών αλλά και Έλληνες σεναριογράφους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες υπηρεσίες της Global Sustain με στόχο τη διαβούλευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕισαγωγικό workshop του Διεθνούς προγράμματος, all about…Loyalty με στόχο τη βελτίωση του Customer Experience και κατά το οποίο αναπτύχθηκαν ενότητες από τη θεωρία και τα εργαλεία διαχείρισής του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFashion Partner και χορηγός της επίσημης ενδυμασίας των Παικτών και της Διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 και 2018-2019 αναλαμβάνει η εταιρεία NIKOLIS SA FASHION GROUP, με το brand BROKERS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ετήσιο πλάνο ενεργειών αναπτύσσεται προς όφελος του Ιδρύματος στο πλαίσιο εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε φανερά γιορτινή διάθεση και σε άκρως εορταστικό κλίμα, τα μέλη του ΣΔΑΔΕ συναντήθηκαν την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, στην Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Συνδέσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann London αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για τις παγκόσμιες διαφημιστικές επιχειρήσεις του whisky brand της Pernod Ricard, Chivas Regal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory