Publicis: Αναλαμβάνει global CCO ο Nick Law
Ο όμιλος Publicis ανακοίνωσε πως ο πρώην vice chairman και global CCO του digital shop R/GA, Nick Law, ορίστηκε σαν global CCO του ομίλου και President της Publicis Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis ανακοίνωσε πως ο πρώην vice chairman και global CCO του digital shop R/GA, Nick Law, ορίστηκε σαν global CCO του ομίλου και President της Publicis Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας της Stoiximan «Basket Αγάπης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της χορηγίας της Stoiximan.gr Basket League σε συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ, ταξίδεψε στη Λάρισα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018, η The Coca-Cola Company ανακοίνωσε ότι αναδιαμορφώνει ουσιαστικά τη συνολική της προσέγγιση για τη συσκευασία των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπιστρέφει διευρυμένο στις 28 Απριλίου 2018 στην Αλεξανδρούπολη, το μεγαλύτερο event για το Μάρκετινγκ τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα ηλεκτρονικών ειδών ήχου, Bose, επέλεξε μια "custom-built" ομάδα εταιρειών του WPP, για τη διαχείριση των παγκόσμιων λογαριασμών δημιουργικού, media και digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος chief executive της OMD Worldwide, Florian Adamski όρισε τον Guy Marks σαν chief executive της περιφέρειας EMEA και τον Brian Crotty ως chief executive στη Λατινική Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Formula One προχώρησε στην πρόσληψη των Wavemaker και Brainlabs για τη διαχείριση των αντίστοιχων λογαριασμών παραδοσιακών και digital media, έπειτα από την ολοκλήρωση των σχετικών διαγωνιστικών διαδικασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την εποχή που η Mastercard λάνσαρε την καμπάνια με τίτλο Priceless, η εταιρεία πληρωμών επανέρχεται και ζητά από τους καταναλωτές να αναλάβουν δράση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN οργάνωσε και κατά τον περασμένο Δεκέμβριο την τακτική «Κατάθεση Αλληλεγγύης» για την συγκέντρωση τροφίμων και αναλωσίμων ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mars Inc. επιδιώκει να μετακινηθεί από τη μοντέλο χρήσης τριών media εταιρειών σε αυτό τους ενός ενιαίου παγκόσμιου media εταίρου και σε αυτό το πλαίσιο, ανακοίνωσε την έναρξη της σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αέριο Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας έγινε «ZeniΘ» και ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας, μιλάει στο adbusiness για τη νέα εποχή, την επιλογή του καινούργιου brand name, τη στρατηγική και το χρονοδιάγραμμα της καμπάνιας λανσαρίσματος, αλλά και τον ανταγωνισμό στην αγορά ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mini βρίσκεται σε συζητήσεις με διαφημιστικές εταιρείες ενόψει του παγκόσμιου marketing λανσαρίσματος του πρώτου ηλεκτρικού της αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory