To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bose: Στον WPP δημιουργικό, media και digital

Bose: Στον WPP δημιουργικό, media και digital
Η μάρκα ηλεκτρονικών ειδών ήχου, Bose, επέλεξε μια "custom-built" ομάδα εταιρειών του WPP, για τη διαχείριση των παγκόσμιων λογαριασμών δημιουργικού, media και digital.

Συγκεκριμένα, οι Grey Group, Wunderman, Hogarth Worldwide και MediaCom φέρονται να είναι οι εταιρείες που εμπλέκονται, αν και η Bose δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα συγκεκριμένες λεπτομέρειες και οικονομικά στοιχεία. Προηγουμένως, η Bose έχει εργαστεί με τη Grey Group στο δημιουργικό, με συνέπεια (μεταξύ άλλων) το λανσάρισμα της καμπάνιας "Get closer" από τη Grey London το 2016. Οι Mediacom και Interpublic έχουν ήδη εργαστεί πάνω στη media planning και buying δραστηριότητα της μάρκας.

Οι νέες συνεργασίες θα τεθούν σε ισχύ από την άνοιξη, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης που κράτησε αρκετούς μήνες και κάλυψε την παρουσία της Bose σε Ασία-Ειρηνικό, Ευρώπη και Αμερική.

"Οι επιχειρήσεις μας έχουν αναπτυχθεί σε κάθε αγορά που εξυπηρετούμε. Ένα integrated μοντέλο αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να εστιάσουμε στους πελάτες μας και ταιριάζει απόλυτα με τα πλάνα μας. Ο WPP έδειξε την καλύτερη κατανόηση για το brand μας, προσφέροντας το καλύτερο δίκτυο εταιρειών" ανέφερε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του global marketing της Bose, Nicola Emsley.   
TAGS: WPP, Bose