To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι Έλληνες προτιμούν τα Rich Media

Οι Έλληνες προτιμούν τα Rich Media
Οι Έλληνες προτιμούν τα Rich Media

Εντυπωσιακή είναι η προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα Rich Media formats, όπως αποκαλύπτει η Sizmek, η μεγαλύτερη ανεξάρτητη πλατφόρμα διαχείρισης διαφημιστικών καμπανιών στον κόσμο.

Σύμφωνα με το τελευταίο Report για τους πρώτους 6 μήνες του 2014, στην Ελλάδα, τα Rich Media είναι σχεδόν 7 φορές πιο αποτελεσματικά σε σχέση με τα απλά, standard banners. Μάλιστα, οι Έλληνες χρήστες ανταποκρίνονται σε διπλάσια συχνότητα, σε σύγκριση με το μέσο Ευρωπαίο.

Σε ό,τι αφορά τα πιο δημοφιλή formats, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αυτά είναι τα mobile banners, τα in-stream video banners και τα HTML5 polite video banners, τα οποία αποδεικνύονται όλα τους τουλάχιστον 10 φορές πιο δημοφιλή από τα standard banners.

Όπως δήλωσε η  Ελιάνα Πούμπρου, Sales Director της TailWind, της εξειδικευμένης εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG και partner της Sizmek στη Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη: «Είναι σαφής η τάση της αγοράς προς περισσότερο engaging, rich media formats που δεν περνούν απαρατήρητα από τους καταναλωτές. Η δημιουργικότητα εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος βελτιστοποίησης των καμπανιών».