To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γ.Γ. Ενημέρωσης: Προχωρά με το μητρώο ON LINE MEDIA

Γ.Γ. Ενημέρωσης: Προχωρά με το μητρώο ON LINE MEDIA
Τάξη στο άναρχο τοπίο του Διαδικτύου θα επιχειρήσει να βάλει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με την καταγραφή και σύνταξη μητρώου ON LINE MEDIA.

Με εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης θα κληθούν, από την ερχόμενη εβδομάδα, όσοι διατηρούν ιστοσελίδες στο διαδίκτυο (ενημερωτικές κλπ), εφόσον το επιθυμούν, να δηλώσουν το ΑΦΜ της εταιρείας, την έδρα, το νόμιμο εκπρόσωπο, τον αριθμό των εργαζομένων, περιγραφή περιεχομένου της ιστοσελίδας τους κλπ. ώστε να υπαχθούν στο Μητρώο του ON LINE MEDIA προκειμένου να τύχουν ευεργετικών παροχών που αφορούν από τον έλεγχο συχνών φαινομένων λογοκλοπής τους από τρίτους, την πρόσβασή τους σε αρχεία που τηρεί η ΕΡΤ και η Γ.Γ.Ε.Ε, μέχρι δικαίωμα συμμετοχής τους στην κατανομή της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης.

Το χρονικό διάστημα για την υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής στο Μητρώο των ON LINE MEDIA θα διαρκέσει 2-3 μήνες. Παράλληλα με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς προχωρεί από πλευράς φορέων του Δημοσίου (ΔΕΚΟ, Οργανισμοί, Δήμοι, Περιφέρειες κλπ) η υποβολή των φακέλων τους στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης με τα προϋπολογισθέντα για φέτος προγράμματα διαφημιστικής τους προβολής (άνω των 30.000 ευρώ) και η κατανομή τους σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προκειμένου να ελεγχθεί η πληρότητά τους και να τηρηθεί η μέγιστη διαφάνεια στην κατανομή των κονδυλίων τους.

Μέχρι σήμερα δεκάδες φορείς του Δημοσίου, εν αντιθέσει με το παρελθόν, έχουν αποστείλει τους φακέλους τους και προχωρεί κανονικά η έγκρισή τους. Όσον αφορά την κατανομή της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα Ενημέρωσης η Γενική Γραμματεία προτίθεται, αφού προηγηθεί ενδελεχής μελέτη της αγοράς, να αλλάξει τα ισχύοντα σήμερα ποσοστά διάθεσης των κονδυλίων προβολής των φορέων του δημοσίου, τα οποία με βάση νόμο του 1995, κατανέμονται σε ποσοστό 50% στην Τηλεόραση, 40%στις εφημερίδες και 10% στο ραδιόφωνο.

Η αλλαγή στην κατανομή της κρατικής διαφημιστικής "πίτας" θα συνδυαστεί με τα νέα δεδομένα της καταναλωτικής, και όχι μόνο ,αγοράς στα οποία το διαδίκτυο έχει αποκτήσει σημαντικό ρόλο πρόσβασης και διείσδυσης και άρα η συμμετοχή στη διάθεση των κρατικών κονδυλίων θα πρέπει να είναι ανάλογη.