To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Interactive Marketing Conference 2024 του IAB Hellas

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Interactive Marketing Conference 2024 του IAB Hellas

Το Interactive Marketing Conference 2024 (IMC24) ολοκληρώθηκε στις 5/3/2024 με μεγάλη επιτυχία, αφήνοντας πίσω του μια ακαταμάχητη αίσθηση.

Με αξιόλογες ομιλίες, σημαντικές αναλύσεις, και περισσότερους από 500 συμμετέχοντες, το Συνέδριο ανέδειξε τις ραγδαίες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την εικόνα του μέλλοντος για τη Διαφήμιση.

Οικοδεσπότης ήταν ο Γιάννης Σαρακατσάνης και εισηγητές κορυφαίοι του χώρου από την Ευρώπη και την Αμερική. Σε ένα γεμάτο αμφιθέατρο, η ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή και ενθουσιώδης. Το συνέδριο ξεκίνησε με μια θερμή υποδοχή από τον Πρόεδρο του IAB Hellas, Σπύρο Παπαγεωργίου, και τον Πρόεδρο του IMC24, Στάθη Βωβό. Οι πρώτες παρουσιάσεις επικεντρώθηκαν στον καθορισμό της Τεχνητής Νοημοσύνης, στην έρευνα και τις απόψεις καταναλωτών και επιχειρήσεων (Δημήτρης Μαύρος – MRB).

Μια αξέχαστη στιγμή για τους παρευρισκόμενους αποτέλεσε η μοναδική παρουσίαση του Dr. Henning Beck, νεύρο-επιστήμονα και συγγραφέα, με θέμα Brain Vs AI- Who has the upper hand.

Αναλύθηκε η επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης στα media, στο μάρκετινγκ, τα μέσα ενημέρωσης το δημιουργικό και τα brands, με ομιλητές τους Uwe Scheid, Oliver Yonchev, Michael Lovisa και τον Νικόλα Τσάκωνα.

Ακολούθησε συζήτηση, όπου μάρκες ηγέτες του κλάδου και τα στελέχη τους (Μπάμπης Χατζηπέτρου-OTE Group, Θεόδωρος Παπανέστωρος - Αnatolia College και Κωνσταντόνος Δανιάς AB Vassilopoulos (AHOLD)) ανέπτυξαν και συζήτησαν τις επερχόμενες στρατηγικές των brands.

Στην επόμενη ενότητα αναλύθηκε το νομικό-ρυθμιστικό πλαίσιο της Τεχνητής Νοημοσύνης (EUAI Act), με εισηγητή τον Δρ. Νίκο Νικολινάκο. Αμέσως μετά, έμπειρα στελέχη του HR (Κική Καραμανλή - Spengler Fox,  Μαρία-Χριστίνα Χασσιώτη - Stanton Chase και Εύη Χατζηιωάννου – NBG), περιέγραψαν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες και τα στελέχη ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες σε ένα μέλλον γεμάτο Τεχνητή Νοημοσύνη.

Το απογευματινό section του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένο στην ανάλυση των εργαλείων AI με αποκαλυπτικές παρουσιάσεις από τις Google – Άγγελος Γαλανάκης, Microsoft - Ali Tahmasebi, Salesforce - Alexandru Ursu, Connectly.ai – Στέφανος Λουκάκος, Voiceweb - Κώστας Γεωργιάδης και Cognity - Γιάννης Σταυρούλας.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με μια συζήτηση για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαφήμιση, με συμμετοχή των Dominique Mikaits (CEO at KINESSO Greece), Gregor Hinzer (AI Regional Catalyst for Europe & UΚ, McCann Germany) και Πέτρου Λυτρίβη (Chief Digital Officer Hearts & Science), ενώ ο Πρόεδρος του IMC24, Στάθης Βωβός, έκλεισε την εκδήλωση με ένα σύντομο απολογισμό.

Το IMC24 χαρακτηρίστηκε από όλους ως μια εξαιρετική διοργάνωση, αφού με την άψογη οργάνωση του, έδωσε τη δυνατότητα στα στελέχη της αγοράς να έρθουν σε επαφή και να εξερευνήσουν τις απεριόριστες δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στον κόσμο της διαφήμισης.


Το IMC24 γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης, αφήνοντας τους συμμετέχοντες εμπνευσμένους και εξοπλισμένους για την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Marketing και την επικοινωνία.

ΤΟ ΙΑΒ Ηellas αναφέρει στην ανακοίνωση του τα εξής: "Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες σε όλους όσους στήριξαν και συνέβαλαν σε αυτό το μοναδικό ταξίδι γνώσης και εμπειρίας.

Θέλουμε θερμά να εκφράσουμε τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη για την ανεκτίμητη υποστήριξή των χορηγών του IMC24: Grand Sponsor: Elpedison. Gold Sponsors: Google, NBG. Sponsors: COSMOTE, DPG, SPOTIFY, KINESSO, AB, Hearts & Science. Supporters: Voice Web, Sales Force, Cognity, Novibet. e. Books Sponsor: ZITATEL. Communication Partner: McCann. Site Sponsor: Adweb. Communication Sponsors: Marketing Week, Daily Fax, Direction Media Network, My Radio. 
Η επιτυχία αυτού του Συνεδρίου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη συνεργασία και την συμμετοχή τους, αλλά και χωρίς την οργανωτική ομάδα, η οποία αποτελείτο από τους

Βάσω Μαργέλου (ΟΤΕ), Άγγελο Γρυπαίο (ADWEB), Άρτεμις Λαμπρινίδη (OTE), Μιχάλη Αναστασιάδη (ΟΤΕ), Γιώργο Τριδήμα (McCann), Κώστα Ντάλλα (EMSAMEDIA), Πέλα Φραγκιουδάκη (Elpedison), Έλενα Τσακιρίδου (IAB Hellas), την Ηλέκτρα Βωβού και τον Στάθη Βωβό (IMC24 President).

Ένα σημαντικό give away του συνεδρίου,  είναι η συλλογή των δύο e-books που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια  της προετοιμασίας και θα αποσταλούν αποκλειστικά στους συμμετέχοντες του IMC24. Ειδικές Ευχαριστίες προς τον Στάθη Βωβό, τον εμπνευστή  και συγγραφέα αυτών των εξαιρετικών eBooks!

📘 Βιβλίο 1: "AI Unleashed – AI Generated Odyssey- THE BOOK."

📘 Βιβλίο 2: "AI Definitions - Μια Ολοκληρωμένη Συλλογή."

TAGS: IAB Hellas