Digital αναθεώρηση από την Chrysler
Digital αναθεώρηση από την ChryslerΤον Μάιο του 2010 η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε συνεργασία με τη SapientNitro, η οποία είχε κληθεί να διαχειρίζεται τις interactive δραστηριότητες των μαρκών Chrysler, Dodge, Ram Truck και Jeep.
Σήμερα, η Sapient έχει εξαγοραστεί από τον όμιλο Publicis, έχει μετατραπεί σε Publicis.Sapient και αναμένεται να υπερασπιστεί το δικαίωμά της, χωρίς όμως τον VP της marketing και digital strategy, Craig Daitch, ο οποίος επέβλεπε τον λογαριασμό της Fiat Chrysler Automobiles μέχρι πρόσφατα κι αποχώρησε για να ενταχθεί στη Chevrolet.
Από τον Ιανουάριο του 2010, η Chrysler συνεργάζεται δημιουργικά με την ανεξάρτητη Wieden & Kennedy.