To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Burberry

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Burberry
Η Burberry προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας καμπάνιας, για την προβολή του αρώματος Mr Burberry, με το διαφημιστικό να φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του βραβευμένου με όσκαρ Steve McQueen.

Το σποτ που έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων, αφηγείται την ιστορία ενός ζευγαριού που βρίσκεται για ένα σαββατοκύριακο στο Λονδίνο. Αυτό είναι το πρώτο διαφημιστικό που σκηνοθετεί ο McQueen, ο οποίος είχε βραβευθεί για τη δουλειά του στην ταινία "12 Χρόνια Σκλάβος" το 2013. Ο McQueen ήταν υποψήφιος για το βραβείο του Καλύτερου Σκηνοθέτη, ενώ η ταινία κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Εικόνας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε in-house (αυτή, εξάλλου, είναι η διαφημιστική στρατηγική που ακολουθεί η Burberry) υπό τις κατευθύνσεις του chief executive και chief creative Christopher Bailey. Η ενέργεια θα έχει παρουσία σε online και social media κανάλια, ενώ θα επεκταθεί σε Τύπο και Outdoor, σε παγκόσμια κλίμακα.

Η Vizeum είναι εκείνη που χειρίζεται το media planning and buying για την εταιρεία, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως, σε αυτό το πλαίσιο, η Burberry έστησε ένα Discovery channel στο Snapchat, μέσα από το οποίο θα προσφέρει style tips και το director's cut της διαφήμισης.

Το κανάλι θα είναι live για 24 ώρες μέσω της εφαρμογής και στη συνέχεια θα είναι προσβάσιμο μέσω ενός κωδικού που θα βρίσκεται στου μπουκάλια του νέου αρώματος.