To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα παράταση για την απευθείας τιμολόγηση

Νέα παράταση για την απευθείας τιμολόγηση
Νέα παράταση αναμένεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, να δοθεί σύντομα και να ανακοινωθεί επίσημα για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ.
 
Σημειώνεται πως το μέτρο έπρεπε κανονικά να έχει τεθεί σε εφαρμογή, αφού τον Ιούλιο είχε αποφασιστεί τρίμηνη νέα αναβολή για την έναρξη ισχύος του (από 1.10.2016 αντί από 2.7.2016 όπως ίσχυε), σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά.

Ακόμη, σύμφωνα επίσης με ασφαλείς πληροφορίες, σύντομα πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση το νομοσχέδιο για το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου», που αφορά την τηλεοπτική διαφήμιση.

Υπενθυμίζεται πως στην περίοδο δημόσιας διαβούλευσης για το εν λόγω νομοσχέδιο, ΣΔΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ και ΕΔΕΕ υπέβαλαν κοινή τοποθέτηση, στην οποία πρότειναν τη θέσπιση ενός ολοκληρωμένου συστήματος monitoring, δηλαδή καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης και όχι διαχείρισής της - και μάλιστα χωρίς την επιβάρυνση μεσάζοντος.