Στον αέρα το νέο Kotsovolos.gr
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό της κατάστημα, που διαφοροποιεί την εμπειρία του e-shopping, παρουσίασε η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ανανεωμένο ηλεκτρονικό της κατάστημα, που διαφοροποιεί την εμπειρία του e-shopping, παρουσίασε η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεώθηκε η σύμβαση συνεργασίας της ΝΕΤ με την Έλλη Στάη, η οποία θα συνεχίσει να παρουσιάζει Ειδήσεις και Ενημερωτική Εκπομπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη μια Τετάρτη, η τούρκικη σειρά \"Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής\" τερμάτισε πρώτη στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Ινδονησία προσθέτει στις αγορές ευθύνης του από τον Μάρτιο του 2013 ο Κώστας Μαχαίρας της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο Έλληνας manager αναμφίβολα έχει πείσει τους ανθρώπους του Delhaize Group για τις ικανότητες και την αξία του και μετά την Νοτιανατολική Ευρώπη αρχίζει τα ταξίδια και στον… Ειρηνικό. Καλή δύναμη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου «Footballabout» ήταν η Forthnet, μέσω του Διευθύνοντα Συμβούλου της, Πάνου Παπαδόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕργαλείο αξιλόγησης διαφημίσεων λανσάρει η Millward Brown και οι πρώτες εταιρείες που το υιοθετούν, είναι οι Coca Cola και Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένα κατά 36% παρουσιάστηκαν τα έσοδα του Google το δ\' τρίμηνο του έτους, ενώ τα συνολικά έσοδα του έτους έφτασαν στα 50 δισ. δολάρια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί να εξελιχτεί το καινούριο project του Facebook, Graph Search, στη νέα τάση στις διαδικτυακές αναζητήσεις, αλλάζοντας σημαντικά και το Interactive Μarketing;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραδιά για δυνατούς παίκτες ήταν αυτή της Τρίτης για το «Μaster Chef» και τον «Σουλεϊμάν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ μιλάει για τα brands που παραμένουν ισχυρά μέσα στην κρίση και για όσα δεν θα ακούσουμε σε ένα workshop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δωρεάν εφαρμογή για τα Windows 8, παρουσιάζει το ReadPoint, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις σύγχρονες αναγνωστικές απαιτήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Λουμίδη Παπαγάλος, που αποτελείται από τρεις μικρές καθημερινές ιστορίες της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory