Το Χωριό SOS στο Γ. Καραϊσκάκης
Με πρωτοβουλία της Samsung, Επίσημου Χορηγού της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, 30 παιδιά από το χωριό SOS επισκέφθηκαν το «Γ.Καραϊσκάκης» την Κυριακη 20 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωτοβουλία της Samsung, Επίσημου Χορηγού της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, 30 παιδιά από το χωριό SOS επισκέφθηκαν το «Γ.Καραϊσκάκης» την Κυριακη 20 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το ρόλο της Ελλάδας στη στρατηγική της Oracle, μίλησε στο περιοδικό Manager ο πρόεδρος της τεχνολογικής εταιρείας, Mark V. Hurd.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση με την οποία καταγγέλλει την ΕΠΟ για τη διαδικασία ανάθεσης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδας σε εταιρεία διαμεσολάβησης, εξέδωσε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη μια ημέρα, τη Δευτέρα, η τούρκικη σειρά «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» τερμάτισε πρώτος στoν πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προνομιακή μεταχείριση που ρήμαξε τις αγορές και το μεγάλο ερώτημα που απασχολεί τη διαφημιστική βιομηχανία εν μέσω μεγάλης ύφεσης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του υποσιτισμού εντείνει η FrieslandCampina Hellas μέσω του προγράμματος «Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίμηνη παράταση στους επενδυτές φωτοβολταϊκών των οποίων η προθεσμία διασύνδεσης των έργων τους λήγει στις 12/3, ζητάει να δοθεί ο ΣΕΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Λονδίνο θα κάνει το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο, μέσα στον Μάρτιο, η Advertising Week Europe , που διοργανώνει η Stillwell Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη μορφή πήρε πλέον η συνεργασία ανάμεσα στην Turkish Airlines και την Orange Advertising την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Leon & Partners φέρει η νέα καμπάνια του ραδιοφωνικού σταθμού ΣΚΑΪ 100,3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα την εβδομάδα που πέρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει το αθλητικό του περιεχόμενο ο OTE TV, Καθώς εντάσσει στο πρόγραμμά του το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory