Levi’s: Στην UM ο παγκόσμιος λογαριασμός media
H Levi’s Jeans ανέθεσε το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού της media planning & buying στην UM, με την οποία συνεργάζεται για περισσότερα από 4 χρόνια στην Αμερική, σύμφωνα με όσα αναφέρει η online έκδοση του Campaign στις ΗΠΑ.
Το media agency που ανήκει στο δίκτυο της IPG Mediabrands ανέλαβε τον λογαριασμό media της Levi’s (media agency of record ) σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό, τον Σεπτέμβριο του 2019, μετά από σχετική διαδικασία spec. Τον λογαριασμό τότε χειριζόταν η OMD του Omnicom Group.
Πλέον η UM αναλαμβάνει τον παγκόσμιο λογαριασμό, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 142 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία διαφημιστικής επένδυσης της Comvergence για το 2023.
Υπενθυμίζεται πως η Levi’s τον Σεπτέμβριο του 2023 ανέθεσε τον παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό στην TBWA\Chiat\Day όσον αφορά το δημιουργικό. Τον Μάρτιο του 2024 παρουσιάστηκε και η νέα παγκόσμια καμπάνια της, στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας. Με τίτλο “The Floor Is Yours” γιόρταζε την ιστορία την και την παρακαταθήκη της Levi’s και έτρεξε σε Ευρώπη, Ασία, Λατινική Αμερική και Βόρεια Αμερική.
Οι αλλαγές αυτές όσον αφορά τις συνεργασίες της Levi’s με εταιρείες επικοινωνίας, έρχονται περίπου ένα χρόνο μετά την πρόσληψη του Kenny Mitchell για τον ρόλο του global chief marketing officer. Προηγουμένως ο Mitchell ήταν CMO της Snap Inc., της εταιρείας «πίσω» από το Snapchat.