Το καλύτερο ξεκίνημα για τη νέα εποχή μας
Χάρης Παριανός, CEO McCann AthensΟ επικεφαλής της McCann Αthens, Χάρης Παριανός μιλάει για τις μεγάλες
διακρίσεις της εταιρείας στα Ermis Awards, τη φιλοσοφία της και τη
δέσμευση όλων των ανθρώπων της απλά για καλή δουλειά.
adb: Η McCann Αthens αναδείχθηκε AD Agency of the year στα Ermis Awards. Τι σημαίνει για την εταιρεία αυτή η μεγάλη διάκριση και ποια στοιχεία θα λέγατε πως την έφεραν;
X.Π.: Είναι τεράστια χαρά για όλους μας στη McCann αυτή η διάκριση. Έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία μας για τρεις βασικούς λόγους: Πρώτον, γιατί οι συνθήκες είναι αντίξοες και τα βραβεία δημιουργικότητας έχουν πολλαπλάσια αξία, Δεύτερον, γιατί συμπληρώνει τη διάκρισή μας στα Effie Awards ως “Agency of the Year”, ιδανικός συνδυασμός, και τρίτον, γιατί η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας μας σηματοδοτεί μια νέα εποχή και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει αυτή η νέα εποχή από την κατάκτηση του τίτλου “AD Agency of the Year”. Ο τίτλος των Ermis Awards, βέβαια, δεν θα ερχόταν αν δεν υπήρχε σύμπνοια και δέσμευση όλης της ομάδας της McCann απλά για καλή δουλειά - δουλειά που θα ξεχωρίσει και θα φέρει αποτελέσματα. Και ο τίτλος αυτός σίγουρα δεν θα ερχόταν αν δεν μας στήριζαν και οι πελάτες μας, με τους οποίους έχουμε χτίσει μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και πάνω απ’ όλα εμπιστοσύνης.
adb: Γενικότερα, η εταιρεία έλαβε πολλές διακρίσεις στα φετινά βραβεία. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για τις βραβευμένες δουλειές;
X.Π.: Θα μπορούσα να σας μιλήσω ξεχωριστά για καθένα από τα 31 βραβεία μας, τρία εκ των οποίων ήταν Grand Ermis. Αυτό που θα ήθελα, ωστόσο, να επισημάνω είναι ότι στα φετινά βραβεία αναδείχθηκαν η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα σε κάθε επίπεδο και κατηγορία που δραστηριοποιούμαστε. Έτσι, εκτός από τα 19 Εrmis AD, αποσπάσαμε σημαντικές διακρίσεις στα digital, PR, direct και branded entertainment & content. Έχουμε δημιουργήσει ένα σύστημα επικοινωνίας στη McCann όπου γύρω από κάθε πελάτη μας και γύρω από κάθε ιδέα είναι έτοιμες για ενεργοποίηση όλες οι εταιρείες του ομίλου μας: η Momentum, η MRM//McCann και η Weber Shandwick. Στόχος μας πάντα είναι να ενδυναμώνουμε την κάθε ιδέα σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή. Αυτή η συνεργασία των εταιρειών του ομίλου μας αυξάνει και την αποτελεσματικότητά μας προς όφελος των πελατών μας. Σε ό,τι αφορά τώρα τις βραβευμένες δουλειές, το λανσάρισμα του γιαουρτιού της Δωδώνης, η καμπάνια της Nestlé με τα «Σκιουράκια» και η «Στάση» της ActionAid απέσπασαν τις περισσότερες διακρίσεις. Αυτό, ωστόσο, δεν μειώνει την επιτυχία των υπόλοιπων βραβείων στις δικές τους κατηγορίες.
adb: Η McCann Athens ήταν η μεγάλη νικήτρια και του τελευταίου διαγωνισμού Effie Awards Hellas. Πώς συνδυάζεται η δημιουργικότητα με την αποτελεσματικότητα σε τέτοιο απόλυτο βαθμό;
X.Π.: Όλη η κουλτούρα του McCann Worldgroup, όλα τα στρατηγικά εργαλεία του δικτύου μας, επικεντρώνονται στη εύρεση της ιδέας που θα έχει τόσο δυνατό insight, ώστε να φέρει σημαντικά αποτελέσματα στις πωλήσεις των πελατών μας. Στη χρήση αυτών των εργαλείων συμμετέχουν όλοι: ο πελάτης, το Account Management, το Strategic Planning και τέλος το Δημιουργικό μας, που εμπλέκεται από την αρχή στη διαδικασία της στρατηγικής, παίρνει την ιδέα και την απογειώνει. Όπως είπα και στην αρχή, δέσμευση όλων, απλά για καλή δουλειά.
Tι λένε οι πελάτες για τα βραβεία
Γιάννης Μιχαλόπουλος, Nescafé Group Brand Manager, Nestlé S.A.
adb: H Nestlé - Nescafé με το «Σκιουράκι» έλαβε 7 συνολικά βραβεία, εκ των οποίων και 1 Grand Ermis. Θα θέλαμε μια δήλωσή σας γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Ένα μικρό βήμα για ένα σκίουρο, ένα μεγάλο βήμα για τη σκιουρ-ότητα! Η καμπάνια του Nescafé, όχι μόνο κατάφερε να σώσει 12 γενιές σκίουρων, αλλά πέτυχε επίσης σημαντική πρόοδο στο ταξίδι για την ενημέρωση του κόσμου σχετικά με την αληθινή φύση της Νο1 μάρκας καφέ στις καρδιές των Ελλήνων! Η σημαντική αυτή διάκριση στα Βραβεία Ερμής ήρθε να πλαισιώσει την ανάδειξη του βασικού βίντεο της καμπάνιας ως το Νο1 βίντεο στο ελληνικό YouTube για το 2015, αποδεικνύοντας πως όταν η ομαδική δουλειά συνδυάζεται με δημιουργικότητα και έμπνευση, τα αποτελέσματα είναι πάντα εξαιρετικά!»
Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager Δωδώνη
adb: Καθώς η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη συγκέντρωσε συνολικά 11 βραβεία Ermis (2 Grand / 7 Gold / 2 bronze) για την καμπάνια του λανσαρίσματος του γιαουρτιού Δωδώνη, θα θέλαμε δυο λόγια γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Οι 11 διακρίσεις που απέσπασε η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη στα φετινά Ermis Awards για το λανσάρισμα του γιαουρτιού Δωδώνη, έρχονται να επιβεβαιώσουν τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Μετρώντας 53 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Δωδώνη παράγει και διαθέτει καθημερινά 100% ελληνικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η Δωδώνη, έχοντας στο πλευρό της καταξιωμένους και πολυβραβευμένους συνεργάτες όπως η McCann Athens, θα συνεχίσει να υλοποιεί σταθερά πρωτότυπες καμπάνιες επικοινωνίας που “παντρεύουν” την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις, αναδεικνύοντας περαιτέρω τη μοντέρνα φιλοσοφία που διέπει την εταιρεία και τα προϊόντα της».
Χαρά Τασόγλου, Head of Communications ActionAid
adb: Η ActionAid με την ταινία «Στάση» συγκέντρωσε συνολικά 5 βραβεία Ermis: 1 gold στην κατηγορία AD (Digital video), 1 gold στην κατηγορία PR (Digital PR), 1 gold στην κατηγορία Digital (Social video), 1 gold στην κατηγορία Production, 1 silver στην κατηγορία Direct (social causes and fundraising). Θα θέλαμε δύο λόγια γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Πίσω από αυτή τη βράβευση βρίσκεται ένα ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού, που εστάλη από τους ίδιους τους πολίτες που συμμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα, αλλά και από τους 1 εκατομμύριο Έλληνες που το παρακολούθησαν στα κοινωνικά μέσα. Στην ActionAid ενώνουμε τη φωνή μας μαζί τους, ενάντια στην κοινωνική αδικία του ρατσισμού. Η ταινία “Στάση” βασίστηκε σε μια εξαιρετική ιδέα και ένα καινοτόμο εργαλείο, το κοινωνικό πείραμα. Υλοποιήθηκε υποδειγματικά βασιζόμενη 100% στην πραγματικότητα, για να γίνει τελικά viral μέσα σε λίγες ώρες και να δημιουργήσει μια δημόσια συζήτηση που η ελληνική κοινωνία είχε ανάγκη. Ευχαριστούμε θερμά τη McCann Athens που κατ’ επανάληψη δημιουργεί για την ActionAid Ελλάς ουσιαστικές και δημιουργικές δουλειές, που μας κάνουν περήφανους. Τα 4 gold και 1 silver Ermis Awards βράβευσαν μια ξεχωριστή ενέργεια απόλυτης ουσίας».
adb: Η McCann Αthens αναδείχθηκε AD Agency of the year στα Ermis Awards. Τι σημαίνει για την εταιρεία αυτή η μεγάλη διάκριση και ποια στοιχεία θα λέγατε πως την έφεραν;
X.Π.: Είναι τεράστια χαρά για όλους μας στη McCann αυτή η διάκριση. Έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία μας για τρεις βασικούς λόγους: Πρώτον, γιατί οι συνθήκες είναι αντίξοες και τα βραβεία δημιουργικότητας έχουν πολλαπλάσια αξία, Δεύτερον, γιατί συμπληρώνει τη διάκρισή μας στα Effie Awards ως “Agency of the Year”, ιδανικός συνδυασμός, και τρίτον, γιατί η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας μας σηματοδοτεί μια νέα εποχή και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει αυτή η νέα εποχή από την κατάκτηση του τίτλου “AD Agency of the Year”. Ο τίτλος των Ermis Awards, βέβαια, δεν θα ερχόταν αν δεν υπήρχε σύμπνοια και δέσμευση όλης της ομάδας της McCann απλά για καλή δουλειά - δουλειά που θα ξεχωρίσει και θα φέρει αποτελέσματα. Και ο τίτλος αυτός σίγουρα δεν θα ερχόταν αν δεν μας στήριζαν και οι πελάτες μας, με τους οποίους έχουμε χτίσει μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και πάνω απ’ όλα εμπιστοσύνης.
adb: Γενικότερα, η εταιρεία έλαβε πολλές διακρίσεις στα φετινά βραβεία. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για τις βραβευμένες δουλειές;
X.Π.: Θα μπορούσα να σας μιλήσω ξεχωριστά για καθένα από τα 31 βραβεία μας, τρία εκ των οποίων ήταν Grand Ermis. Αυτό που θα ήθελα, ωστόσο, να επισημάνω είναι ότι στα φετινά βραβεία αναδείχθηκαν η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα σε κάθε επίπεδο και κατηγορία που δραστηριοποιούμαστε. Έτσι, εκτός από τα 19 Εrmis AD, αποσπάσαμε σημαντικές διακρίσεις στα digital, PR, direct και branded entertainment & content. Έχουμε δημιουργήσει ένα σύστημα επικοινωνίας στη McCann όπου γύρω από κάθε πελάτη μας και γύρω από κάθε ιδέα είναι έτοιμες για ενεργοποίηση όλες οι εταιρείες του ομίλου μας: η Momentum, η MRM//McCann και η Weber Shandwick. Στόχος μας πάντα είναι να ενδυναμώνουμε την κάθε ιδέα σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή. Αυτή η συνεργασία των εταιρειών του ομίλου μας αυξάνει και την αποτελεσματικότητά μας προς όφελος των πελατών μας. Σε ό,τι αφορά τώρα τις βραβευμένες δουλειές, το λανσάρισμα του γιαουρτιού της Δωδώνης, η καμπάνια της Nestlé με τα «Σκιουράκια» και η «Στάση» της ActionAid απέσπασαν τις περισσότερες διακρίσεις. Αυτό, ωστόσο, δεν μειώνει την επιτυχία των υπόλοιπων βραβείων στις δικές τους κατηγορίες.
adb: Η McCann Athens ήταν η μεγάλη νικήτρια και του τελευταίου διαγωνισμού Effie Awards Hellas. Πώς συνδυάζεται η δημιουργικότητα με την αποτελεσματικότητα σε τέτοιο απόλυτο βαθμό;
X.Π.: Όλη η κουλτούρα του McCann Worldgroup, όλα τα στρατηγικά εργαλεία του δικτύου μας, επικεντρώνονται στη εύρεση της ιδέας που θα έχει τόσο δυνατό insight, ώστε να φέρει σημαντικά αποτελέσματα στις πωλήσεις των πελατών μας. Στη χρήση αυτών των εργαλείων συμμετέχουν όλοι: ο πελάτης, το Account Management, το Strategic Planning και τέλος το Δημιουργικό μας, που εμπλέκεται από την αρχή στη διαδικασία της στρατηγικής, παίρνει την ιδέα και την απογειώνει. Όπως είπα και στην αρχή, δέσμευση όλων, απλά για καλή δουλειά.
Tι λένε οι πελάτες για τα βραβεία
Γιάννης Μιχαλόπουλος, Nescafé Group Brand Manager, Nestlé S.A.
adb: H Nestlé - Nescafé με το «Σκιουράκι» έλαβε 7 συνολικά βραβεία, εκ των οποίων και 1 Grand Ermis. Θα θέλαμε μια δήλωσή σας γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Ένα μικρό βήμα για ένα σκίουρο, ένα μεγάλο βήμα για τη σκιουρ-ότητα! Η καμπάνια του Nescafé, όχι μόνο κατάφερε να σώσει 12 γενιές σκίουρων, αλλά πέτυχε επίσης σημαντική πρόοδο στο ταξίδι για την ενημέρωση του κόσμου σχετικά με την αληθινή φύση της Νο1 μάρκας καφέ στις καρδιές των Ελλήνων! Η σημαντική αυτή διάκριση στα Βραβεία Ερμής ήρθε να πλαισιώσει την ανάδειξη του βασικού βίντεο της καμπάνιας ως το Νο1 βίντεο στο ελληνικό YouTube για το 2015, αποδεικνύοντας πως όταν η ομαδική δουλειά συνδυάζεται με δημιουργικότητα και έμπνευση, τα αποτελέσματα είναι πάντα εξαιρετικά!»
Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager Δωδώνη
adb: Καθώς η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη συγκέντρωσε συνολικά 11 βραβεία Ermis (2 Grand / 7 Gold / 2 bronze) για την καμπάνια του λανσαρίσματος του γιαουρτιού Δωδώνη, θα θέλαμε δυο λόγια γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Οι 11 διακρίσεις που απέσπασε η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη στα φετινά Ermis Awards για το λανσάρισμα του γιαουρτιού Δωδώνη, έρχονται να επιβεβαιώσουν τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Μετρώντας 53 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Δωδώνη παράγει και διαθέτει καθημερινά 100% ελληνικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η Δωδώνη, έχοντας στο πλευρό της καταξιωμένους και πολυβραβευμένους συνεργάτες όπως η McCann Athens, θα συνεχίσει να υλοποιεί σταθερά πρωτότυπες καμπάνιες επικοινωνίας που “παντρεύουν” την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις, αναδεικνύοντας περαιτέρω τη μοντέρνα φιλοσοφία που διέπει την εταιρεία και τα προϊόντα της».
Χαρά Τασόγλου, Head of Communications ActionAid
adb: Η ActionAid με την ταινία «Στάση» συγκέντρωσε συνολικά 5 βραβεία Ermis: 1 gold στην κατηγορία AD (Digital video), 1 gold στην κατηγορία PR (Digital PR), 1 gold στην κατηγορία Digital (Social video), 1 gold στην κατηγορία Production, 1 silver στην κατηγορία Direct (social causes and fundraising). Θα θέλαμε δύο λόγια γι’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία.
«Πίσω από αυτή τη βράβευση βρίσκεται ένα ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού, που εστάλη από τους ίδιους τους πολίτες που συμμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα, αλλά και από τους 1 εκατομμύριο Έλληνες που το παρακολούθησαν στα κοινωνικά μέσα. Στην ActionAid ενώνουμε τη φωνή μας μαζί τους, ενάντια στην κοινωνική αδικία του ρατσισμού. Η ταινία “Στάση” βασίστηκε σε μια εξαιρετική ιδέα και ένα καινοτόμο εργαλείο, το κοινωνικό πείραμα. Υλοποιήθηκε υποδειγματικά βασιζόμενη 100% στην πραγματικότητα, για να γίνει τελικά viral μέσα σε λίγες ώρες και να δημιουργήσει μια δημόσια συζήτηση που η ελληνική κοινωνία είχε ανάγκη. Ευχαριστούμε θερμά τη McCann Athens που κατ’ επανάληψη δημιουργεί για την ActionAid Ελλάς ουσιαστικές και δημιουργικές δουλειές, που μας κάνουν περήφανους. Τα 4 gold και 1 silver Ermis Awards βράβευσαν μια ξεχωριστή ενέργεια απόλυτης ουσίας».