To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EASA: Νέος Πρόεδρος ο Stephane Martin

EASA: Νέος Πρόεδρος ο Stephane Martin
Ο Stephane Martin, Γενικός Διευθυντής του γαλλικού φορέα αυτοδέσμευσης ARPP, εξελέγη Πρόεδρος της EASA, στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιηθήκε στις 21 Απριλίου στο Βουκουρέστι.

Στο Προεδρείο του φορέα επίσης εξελέγησαν ο Stephan Loerke, Δ/νων Σύμβουλος του World Federation of Advertisers (WFA), η Charo Fernando Magarzo, Αντιπρόεδρος του ισπανικού φορέα αυτοδέσμευσης Autocontrol και η Mathilde Fiquet, υπεύθυνη ευρωπαϊκών υποθέσεων της Federation of Data Driven Marketing Association (FEDMA).   

Ο Stephane Martin, που διαδέχθηκε τον Guy Parker, Διευθύνοντα Σύμβουλο του αγγλικού φορέα αυτοδέσμευσης ASA, αναφερόμενος στη στρατηγική επιλογή της EASA για εδραίωση της θέσης της αυτοδέσμευσης στο ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο – ιδιαίτερα ενόψει των συζητήσεων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη για την αναθεώρηση της Οδηγίας για τα Οπτικοακουστικά Μέσα, για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, για την Οδηγία για τις Αθέμιτες Εμπορικές Πρακτικές κ.αλ. – τόνισε ότι πρόκληση για όλους στην αγορά της διαφήμισης είναι να αποδεικνύουν καθημερινά ότι μπορούν να είναι δημιουργικοί και ταυτόχρα υπεύθυνοι και ότι το σύστημα ελέγχου μπορεί και ανταποκρίνεται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ανάγκη για προστασία του καταναλωτή.

«Αν καταφέρουμε να πετύχουμε τις σωστές διατυπώσεις στα ευρωπαϊκά κείμενα και την οριστική αναγνώριση και ένταξη της αυτοδέσμευσης στην εργαλειοθήκη του ευρωπαϊκού ρυθμιστικού συστήματος, θα μπορούμε να πούμε ότι πραγματοποιείται το όνειρο που είχαμε πριν από 25 χρόνια, όταν ιδρύσαμε την EASA στην Ελλάδα».

Υπενθυμίζεται ότι ο Stephane Martin βρέθηκε στη χώρα μας στις αρχές Απριλίου, προσκεκλημένος ως βασικός ομιλητής στην ημερίδα του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας.

Επίσης είχε παραχωρήσει αναλυτική συνέντευξη στο περιοδικό adbusiness, την οποία μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ