Συνεχίζει τις προσφορές ο όμιλος Forthnet
Προγράμματα γρήγορου internet και απεριόριστης λεφωνίας σε χαμηλές τιμές, εξακολουθεί να προσφέρει η Forthnet στους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρογράμματα γρήγορου internet και απεριόριστης λεφωνίας σε χαμηλές τιμές, εξακολουθεί να προσφέρει η Forthnet στους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ράδιο Αρβύλα και το Όλα Μπάχαλο «χτύπησαν» κόκκινο για άλλο ένα βράδυ, στην τηλεθέαση της late night ζώνης του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYψηλά νούμερα συνεχίζουν και σημειώνουν η τούρκικη σειρά «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» και η σατιρική εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ketchum βραβεύτηκε ως “Agency of the Year” στα European Excellence Awards που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου, στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ attp υπογράφει την επετειακή καμπάνια του Αρκτούρου, ο οποίος συμπληρώνει 20 χρόνια περιβαλλοντικής δράσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε μια πρωτότυπη ενέργεια στον ΗΣΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO κόσμος μιλάει στα κοινωνικά δίκτυα και για τα καλά και για τα κακά που βλέπει. Κι αυτήν την εβδομάδα μίλησε για πολλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μότο το Greek design at its best, ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα τη λειτουργία του τo e-shop xombli.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα της ιστοσελίδα (www.hkstrategies.gr) παρουσίασε η H+K Strategies, στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ολιστικής προσέγγισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δυνατό χαρτί του ΑΝΤ1, Dancing With The Stars, είχε δυνατό αντίπαλο απέναντί του την Κυριακή, την υπερπαραγωγή «2012», που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα δυναμική διοικητική ομάδα, αλλά και μια πλήρως ανανεωτική φιλοσοφία, το MTV, το Nickelodeon και ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2 υλοποιούν ένα ήπιο restart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory