ΕΕΔΕ: Ημερίδα για τη Δημόσια Διοίκηση
Ημερίδα με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δημόσιας Διοίκησης: Το Μάνατζμεντ μιας Μείζονος Αλλαγής» συνδιοργάνωσαν o ΤΟΜΔΔΑ της ΕΕΔΕ και το ΙΟΒΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμερίδα με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δημόσιας Διοίκησης: Το Μάνατζμεντ μιας Μείζονος Αλλαγής» συνδιοργάνωσαν o ΤΟΜΔΔΑ της ΕΕΔΕ και το ΙΟΒΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF διοργανώνει και φέτος «Τηλεμαραθώνιο Αγάπης» για τα παιδιά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα διαμορφώνονται από τον Δεκέμβριο στις αθλητικές συχνότητες του OTE TV, με την προσθήκη νέων καναλιών και αθλητικών εκπομπών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ του «Πάμε πακέτο» και του «Σουλειμάν του Μεγαλοπρεπή» μοιράστηκαν οι τηλεθεατές στη ζώνη του prime time της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο \"πολυεργαλείο\" επιβράβευσης, την προπληρωμένη κάρτα Ticket Compliments Gift Card®, παρουσιάζει η εταιρεία Edenred.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτηση πτώχευσης κατέθεσε ο Αντώνης Λυμπέρης για τη Liberis Publications, με την υπόθεση να εκδικάζεται στις 19 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα βλέμματα των τηλεθεατών συγκεντρώνει καθημερινά η σειρά «Κλεμμένα όνειρα». Έτσι και την Τετάρτη τερμάτισε πρώτη, δίνοντας στο Mega την πρώτη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τους δυο άξονες, στους οποίος στηρίζουν σήμερα τα στελέχη των μεγάλων καναλιών την επιβίωση των επιχειρήσεών τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στη φορητότητα και τoν καταλυτικό ρόλο που μπορεί να παίξει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, είναι το συνέδριο Digital Trends 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον αγώνα ενάντια στον ιό ΗΙV ενισχύει η Durex με την παγκόσμια εκστρατεία της στο Facebook και στο Twitter που έχει τίτλο «1share1condom».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Feel Me Productions ανέλαβε την εκτέλεση της παραγωγής του νέου τηλεοπτικού σποτ της ΕΛΑΪΣ-Unilever, για τον εορτασμό των 65 χρόνων ΒΙΤΑΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη φωνή και την παρουσία του ηθοποιού Άγγελου Αντωνόπουλου χρησιμοποιεί η καμπάνια που δημιούργησε η Bold Ogilvy για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory