Δημιουργία αξίας σε κοινό & διαφημιζομένους
Με μια νέα δυναμική διοικητική ομάδα, αλλά και μια πλήρως ανανεωτική φιλοσοφία, το MTV, το Nickelodeon και ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2 υλοποιούν ένα ήπιο restart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα δυναμική διοικητική ομάδα, αλλά και μια πλήρως ανανεωτική φιλοσοφία, το MTV, το Nickelodeon και ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2 υλοποιούν ένα ήπιο restart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ολοκληρωμένη καμπάνια για τα Χρυσά Αυγά σχεδίασε η AWG Athens, χρησιμοποιώντας ως πρωταγωνιστή το «Πουλάκι Τσίου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες καταγγελίες από τους εργαζόμενους των Εκδόσεων Λυμπέρη για τις τακτικές που εφαρμόζει ο επικεφαλής του ομίλου, Αντώνης Λυμπέρης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑν και ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε το Europa league ηττημένος από την Τότεναμ, ο αγώνας της Πέμπτης βρέθηκε στην πρώτη θέση, στην prime time ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρισμένες από τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες των τελευταίων ετών, παρουσιάστηκαν στη διάρκεια των Effie Seminars, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί η βραδιά της Τετάρτης να ήταν αφιερωμένη στο ποδόσφαιρο, ωστόσο η προτίμηση των τηλεθεάτων δεν ήταν αυτή που αναμενόταν για τον αγώνα του Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Athens επιμελήθηκε ολοκληρωμένη καμπάνια για τη νέα Προθεσμιακή Κατάθεση «Alpha Μηνιαία Πρόοδος PLUS» από την Alpha Bank, με υπογραφή «Κάθε μήνα ελεύθεροι, κάθε μήνα… PLUS κερδισμένοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωτοποριακές μεθόδους διήγησης, άρχισε η προώθηση της ταινίας \"Love in the end\" που αποτελεί και τη νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα για την Lacta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με Επιτυχία η 4η Απονομή των Ελληνικών Βραβείων Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy συντόνισε τη χορηγία της Coca-Cola στη δράση των ομάδων Imagine The City & BEFORELIGHT, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την πρόσφατη απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. για τους στοιχηματικούς ιστότοπους, η ΕΔΕΕ έσπευσε να ενημερώσει τα μέλη της, προκειμένου να μη υπάρχουν «γκρίζα» σημεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Volvo Car Hellas προχωρά σε συνεργασία με το Safka, το πρώτο Σκανδιναβικό εστιατόριο της χώρας, που λειτουργεί στον Κεραμεικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory