To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργία αξίας σε κοινό & διαφημιζομένους

Δημιουργία αξίας σε κοινό & διαφημιζομένους
Δημιουργία αξίας σε κοινό & διαφημιζομένους

Νέα ομάδα, νέα φιλοσοφία

Η νέα ομάδα απαρτίζεται από στελέχη με εμπειρία και μεγάλη πορεία στο χώρο των Media, όπως η Άλκηστις Μαραγκουδάκη, ο Ορέστης Συμβουλίδης και ο Αντώνης Κατσουρός, που σε συνδυασμό με την εμπειρία του Προέδρου κ. Ηλία Βιτωράκη συνθέτουν μια νέα δυναμική προοπτική για τα τρία Μέσα. Ειδικότερα, τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Προγράμματος έχει αναλάβει η κ. Άλκηστις Μαραγκουδάκη, στέλεχος με τεράστια εμπειρία στην ελληνική τηλεόραση, καθώς για πάνω από μία 20ετία υπηρέτησε τα μεγαλύτερα κανάλια. Υπήρξε επί 17 χρόνια διευθύντρια προγράμματος του AΝΤ1 και έπειτα από παραίτησή της από το σταθμό βρέθηκε διαδοχικά σε Star και Alpha διατελώντας επίσης Διευθύντρια Προγράμματος. Στο MTV και Nickelodeon ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση Προγράμματος την 1η Νοεμβρίου 2012. Στο ίδιο team έχει ενταχθεί πρόσφατα και ο Ορέστης Συμβουλίδης, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων και των ΜΜΕ. Ειδικότερα, ο κ. Συμβουλίδης ανέλαβε καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή των τηλεοπτικών σταθμών MTV Greece, Nickelodeon και του ραδιοφωνικού σταθμού Music 89,2. Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις στις εταιρείες ΣΚΑΪ ΤV, Cia Media Network, Fortune, Τempo tv, Alpha tv, Initiative Media, Mondial Sa, κ.α.

Ο κ. Αντώνης Κατσουρός είναι ο Τεχνικός Διευθυντής των τηλεοπτικών σταθμών MTV Greece και Nickelodeon, Nickelodeon Plus (Θεσσαλονίκη) έχοντας σχεδιάσει και εργαστεί σε διάφορους τηλεοπτικούς σταθμούς, μεταξύ αυτών και τη Nova (Multichoice Hellas), ενώ έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής σε Ολυμπιακούς Αγώνες και διοργανώσεις παγκοσμίως, όπως concerts, fashion shows κ.λπ. Παράλληλα, διατελεί σημαντικό ρόλο στην προτυποποίηση τηλεπικοινωνιακών πρωτοκόλλων και υπηρεσιών σε παγκόσμιους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους.

Τέλος, ο κ. Ηλίας Βιτωράκης είναι ο Πρόεδρος των τηλεοπτικών σταθμών MTV Greece, Nickelodeon και του ραδιοφωνικού σταθμού Music 89,2. Γεννήθηκε στη Ν. Αφρική και κατάγεται από την Κρήτη. Σπούδασε φυσικομαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Witwatersrand της Ν. Αφρικής, με bachelor στο Εμπόριο και τα Νομικά, ενώ ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Διεθνές Δίκαιο στη Χάγη. Διαθέτει μακρά επαγγελματική σταδιοδρομία σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, καθώς έχει διατελέσει βοηθός και προσωπικός Σύμβουλος του Ελληνο- αμερικανού επιχειρηματία Tom Pappas, Υπεύθυνος προμηθειών στην Ελληνική Εταιρεία Χάλυ- βος, Υπεύθυνος Προμηθειών της κατασκευαστικής εταιρείας Αφοι Αλαφογιάννη Κατασκευές και Υπεύθυνος Προμηθειών στη ναυτιλιακή εταιρεία Enterprises Shipping & Trading.

Η φιλοσοφία της νέας διοικητικής ομάδας αντανακλάται στη φράση «δημιουργούμε αξία σε κοινό και διαφημιζομένους για να μπορέσουμε να τοποθετήσουμε δυναμικά τα Μέσα μας στον χάρτη της αγοράς και να επωφεληθούμε της ανάπτυξης που αναμένεται από το 2014», όπως διευκρινίζει ο κ. Ηλίας Βιτωράκης.

Οι προτεραιότητες

Στις άμεσες προτεραιότητες της νέας διοικητικής ομάδας είναι η επανατοποθέτηση των brands και η διεύρυνση των μεριδίων αγοράς των καναλιών, καθώς και η αύξηση της ακροαματικότητας του Music 89,2. Ένας πρωταρχικός στόχος που σταδιακά αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα, είναι το νεανικό μουσικό κανάλι MTV να γίνει η πρώτη επιλογή για οικιακή ψυχαγωγία.

Κάτι που αρχίζει να συμβαίνει, όπως πλέον φανερώνουν τα πιο πρόσφατα νούμερα μέτρησης τηλεθέασης από τη Nielsen Audience Measurement Greece. Το τηλεοπτικό κοινό έχει ξεχωρίσει τις νεανικές σειρές που προβάλλει το κορυφαίο διεθνώς μουσικό κανάλι και αυτό φαίνεται από την εκρηκτική αύξηση τηλεθέασης που παρουσιάζει το κανάλι στις ζώνες που προβάλλονται. Ειδικότερα, στο slot 14:00-18:00 το ποσοστό αύξησης είναι 175%, από 2,4% σε 6,6%. Στη συγκεκριμένη ζώνη προβάλλονται οι «αγαπημένες» νεανικές σειρές Big Time Rush & Victorious, το comedy animation Crash Canyon, το talent show America’s Best Dance Crew και το κλασικό και αγαπημένο «Pimp My Ride».

Συνολικά το MTV έχει αυξήσει το μερίδιο τηλεθέασής του κατά 55,6%, από 1,8% (περίοδος 01/01/201-31/10/2012) σε 2,8% (περίοδος 01/11/2012-21/11/2012).Τα νούμερα αφορούν το ηλικιακό κοινό στην Αθήνα 15-24. Στόχος, όπως μας εξηγεί η κυρία Μαραγκουδάκη, είναι να «γίνει το MTV η πρώτη επιλογή των νέων και αυτό το έχουμε ήδη καταφέρει σε συγκεκριμένες ζώνες, όπου πλέον οι σειρές μας έχουν γίνει καθημερινή συνήθεια», για να συμπληρώσει ότι «θα θέλαμε να επεκτείνουμε την ηγετική μας θέση και σε άλλες ζώνες, όπου ο ανταγωνισμός είναι ακόμα πιο έντονος». Αντίστοιχα, για το Nickelodeon στόχος είναι να διατηρηθεί πρώτο στις προτιμήσεις των παιδιών, καθώς οι ήρωές του, όπως ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης και η Ντόρα η Εξερευνήτρια έχουν ήδη «κλέψει» την καρδιά των μικρών τηλεθεατών. Το Nickelodeon, ωστόσο, στηρίζει την επιτυχία και την απήχησή του στο παιδικό κοινό στην προβολή εγνωσμένης αξίας σειρών κινουμένων σχεδίων. Ενδεικτικό είναι ότι τα «Χελωνονιντζάκια» την Κυριακή 18 Νοεμβρίου άγγιξαν το εκπληκτικό ποσοστό τηλεθέασης του 79,3% στην πολυαναμενόμενη πρεμιέρα τους, δημιουργώντας φανατικό κοινό από την πρώτη κιόλας μέρα! Συγκεκριμένα, στην πρεμιέρα του πρώτου επεισοδίου της σειράς που προβλήθηκε στο Nickelodeon στις 13:45, η τηλεθέαση άγγιξε το 65,3% στις ηλικίες 4-14, 79,3% στις ηλικίες 4-10 και 69,5% για 6-11 ετών. Το κανάλι την ίδια μέρα στις 17:45 πρόβαλε σε επανάληψη το ίδιο επεισόδιο και τα νούμερα διαμορφώθηκαν ως εξής: 57,7% στο κοινό 4-14, 79,4% στις ηλικίες 4-10 και 79,1% στις ηλικίες 6-11!

«Έχουμε ένα ισχυρό momentum στο Nickelodeon το οποίο σκοπεύουμε να κεφαλαιοποιήσουμε με ακόμα περισσότερο ελκυστικό πρόγραμμα για τα παιδικά-νεανικά κοινά», σημειώνει η κ. Μαραγκουδάκη. «Το Nickelodeon είναι ήδη γνωστό σε κάθε παιδί κι αυτό μας κάνει από τη μια περήφανους, αλλά από την άλλη ακόμα πιο υπεύθυνους για το πρόγραμμά του», συμπληρώνει η ίδια. Τέλος, ο μουσικός σταθμός Music 89,2, είναι ήδη ο μόνος σταθμός στην Αθήνα που παίζει non stop μουσική χωρίς διακοπές, καθώς στόχος είναι να παίζονται σε πρώτη εκτέλεση όλες οι νέες επιτυχίες. «Tο απόλυτο music dj set παίζει όλη μέρα κάθε μέρα στον Music! Πρόκειται το νέο trend της πόλης, που όλοι έχουν ακούσει», μας αναφέρει ο διευθυντής του σταθμού κ. Γιώργος Κατσιγιάννης, στέλεχος με μακρά εμπειρία στο χώρο του ραδιοφώνου, καθώς έχει διατελέσει και τεχνικός διευθυντής σε πληθώρα σταθμών, όπως ΣΚΑΪ, Μελωδία, Red κ.α. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας του Music 89,2 είναι ότι ξεκίνησε το Δεκέμβριο 2010 και από τότε μόνο ανεβαίνει! Τον τελευταίο μήνα έχει φτάσει το 5,3% στις ηλικίες 13-70, ενώ στο ηλικιακό group 18-24 είναι το τρίτο ραδιόφωνο στην Αθήνα με 15% ακροαματικότητα! Τα δυνατά «χαρτιά» του σταθμού άλλωστε είναι ουκ ολίγα… Κάθε βράδυ 22:00 μέχρι 24:00 ανεβάζει τη διάθεση το dj set της Angie Karagianni και το Σαββατόβραδο στα decks του Music είναι o Mr. Dimension -X Νίκος Βουτούρας. Ο Music 89,2 παίζει ό,τι πιο νέο στο χώρο της Dance, R&B, Hip Hop, Rhythmic Pop και Club House.

Το κοινό των Μέσων

Κοινός τόπος των Media που διαχειρίζεται η νέα διοικητική ομάδα είναι το νεανικό κοινό. Ειδικότερα, το MTV και το Nickelodeon απευθύνονται σε «ευαίσθητα» παιδικά και νεανικά κοινά. Συγκεκριμένα, για το MTV το core group είναι 15-24 ετών και δευτερευόντως αυτό διευρύνεται μέχρι και την ηλικία των 34.

Στο Nickelodeon το αμιγώς targeted κοινό είναι παιδιά 4 έως 14 ετών, ενώ στο κοινό του καναλιού συγκαταλέγονται και οι μητέρες με παιδιά 0-6 ετών. Σε περισσότερο εφηβικό - νεανικό κοινό απευθύνεται ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2, καθώς το core group του είναι οι ηλικίες 13-34, με έμφαση στο νεανικό κοινό 18-24 ετών. Αξιοσημείωτο ωστόσο είναι το γεγονός ότι παρουσιάζει σημαντική ανταπόκριση και στο universe κοινό (13-70).

Η εμπορική πρόταση

Η συνολική εμπορική πρόταση προς διαφημιστές και διαφημιζομένους, όπως μας εξηγεί ο κ. Ορέστης Συμβουλίδης, κινείται στους παρακάτω άξονες:

• Συνέργιες μεταξύ των Μέσων. Οι συνέργιες μεταξύ των Μέσων καλύπτουν μεγάλο ηλικιακό φάσμα και κάνουν αποτελεσματικότερη τη διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.
• Συνδυασμός παγκόσμιων brands (MTV και Nickelodeon) με μεγάλη αποδοχή από τα παιδικά νεανικά κοινά.
• Η επικοινωνία των διαφημιζομένων «ταυτίζεται» με τα values των brands.
• Offline και online καμπάνιες που υποστηρίζονται από τα ανερχόμενα σε απόδοση sites mtvgreece.gr και nickelodeon.gr.
• Ανάπτυξη των site μας που είναι βασική προϋπόθεση προσέγγισης των παιδικών και νεανικών κοινών.


Ο ίδιος επισημαίνει ότι «αφουγκραζόμαστε πλήρως τις ανάγκες των διαφημιζομένων και αναδεικνύουμε τη δυναμική των Μέσων μας σε μια πολύ δύσκολη εποχή, όπου παραδοσιακά Μέσα αναγκάζονται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».

Τα περιθώρια ανάπτυξης

«Η εγχώρια τηλεοπτική αγορά παρουσιάζει σήμερα τη μεγαλύτερη κάμψη εσόδων από την απαρχή της. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο για τον τηλεοπτικό αέρα η διαφημιστική δαπάνη (έσοδα Τ/Ο σταθμών) έχει μειωθεί τραγικά την τελευταία πενταετία. Από 630 εκατ. ευρώ το 2007 σε 280-300 εκατ. κατ’ εκτίμηση φέτος. Η κάμψη αναμένεται να συνεχιστεί και το 2013. Αυτό όμως πιστεύουμε ότι θα είναι και το κάτω όριο της αγοράς, καθώς εντός του 2014 αναμένεται να υπάρξει ανάκαμψη στην αγορά των media μέσα από πιο εξορθολογισμένη λειτουργία των τηλεοπτικών σταθμών που θα έχουν παραμείνει στο χάρτη», σημειώνει ο κ. Βιτωράκης. «Στόχος μας είναι σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον να δημιουργήσουμε μια φρέσκια εναλλακτική πρόταση νεανικής ψυχαγωγίας, ώστε να επωφεληθούμε της ανάπτυξης της αγοράς όταν αυτή έρθει εντός του 2014», αναφέρει ο Πρόεδρος του MTV.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η κυρία Μαραγκουδάκη αναφέρει: «Οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί MTV και Nickelodeon απευθύnονται εξ ορισμού στις νεανικές κατηγορίες κοινού. Το MTV έχει σταματήσει να αυτοπροσδιορίζεται ως Music Television και πλέον το στίγμα του είναι το παγκόσμιο Youth Entertainment Channel. Αντίστοιχα το Nickelodeon αποτελεί την πρώτη επιλογή των παιδιών, με φανατικό παιδικό κοινό ακόμα και στις εφηβικές ηλικίες, κάτι που φανερώνει τη δυναμική του σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την Ελλάδα ο πήχης που έχουμε βάλει είναι υψηλός, καθώς θέλουμε να αποκτήσουν και τα δύο κανάλια το μερίδιο που τους αναλογεί με βάση το διεθνές τους προφίλ και ισχυρό brand και περιεχόμενο που διαθέτουν».



State of the art & HD

«Το πρώτο μας μέλημα ήταν η εκπληκτική ποιότητα και η απόλαυση  ενός μοναδικού νεανικού καναλιού, από τους νέους που σήμερα ξέρουν πραγματικά τι θέλουν. Πραγματική HD ποιότητα, μια και το MTV, όπως και το Nickelodeon είναι σχεδιασμένα από την αρχή ως το τέλος με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας», αναφέρει ο κ. Αντώνης Κατσουρός. Τα τηλεοπτικά κανάλια, καθώς και όλες οι εσωτερικές μονάδες και τμήματα, όπως τα studios, τα μοντάζ, οι κάμερες κ.λπ., λειτουργούν όλα σε ποιότητα υψηλής ευκρίνειας (High Definition) διασφαλίζοντας άριστη ποιότητα εικόνας και ήχου, μέχρι το τελευταίο στάδιο όπου αναγκαστικά γίνεται SD ψηφιακή εκπομπή (μόνο μέσω ΟΤΕ TV παρέχεται πραγματικά HD αναμετάδοση των καναλιών MTV Greece & Nickelodeon). Έτσι διασφαλίζεται μοναδική εμπειρία τηλεθέασης και απόλαυσης του μοναδικού περιεχομένου των καναλιών!

MTV Greece: Το απόλυτο Youth Entertainment brand!

Το MTV είναι το κορυφαίο youth entertainment brand στον κόσμο. Είναι το πολιτιστικό σπίτι της γενιάς των «millennials», fans της μουσικής και των καλλιτεχνών, καθώς και ένα πολύ πρωτοπόρο brand στη δημιουργία καινοτόμων νεανικών προγραμμάτων. Το MTV αντανακλά και δημιουργεί pop κουλτούρα μέσα από την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Το 2012 το ΜΤV φιλοξένησε τηλεοπτικά, για άλλη μια χρονιά, τα κορυφαία παγκόσμια μουσικά event MTV Europe Music Awards, MTV Video Music Awards και τα δημοφιλή ΜΤV Movie Awards με εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο και με φανατικό κοινό και στην Ελλάδα.

Στις πρεμιέρες που ξεχώρισαν, στην κατηγορία edgy entertainment ήταν τα νέα επεισόδια της σειράς Jershey Shore, του θρυλικού διδύμου Beavis and Butthead, καθώς και της εκπομπής Ridiculousness με τα πιο απίθανα viral video. Οι teenagers ταυτίστηκαν με τις περιπέτειες της πρωταγωνίστριας της σειράς Awkward και με τις ιστορίες της εκπομπής Plain Jane που παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά η Lois Roe. Από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα του 2012 υπήρξε επίσης η animation σειρά Crash Canyon, χαρίζοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης τα μεσημέρια στο ΜΤV για το κοινό 15-24 στην Αθήνα.

Οι ελληνικές εκπομπές που ξεχώρισαν ήταν οι Movies and Stars με τον Γιώργο Σατσίδη και Everyday Girls με τις Μυρτώ Κάζη και Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη. Αφιερωμένη στη hip hop σκηνή η εκπομπή ΜΤV YOP RAPS ξεχώρισε επίσης και για τα μοναδικά πάρτι που διοργάνωσε. Χαρακτηριστικό είναι ότι η αύξηση τηλεθέασης του ΜΤV για το 2012 ήταν 31% σε σχέση με το 2011 (01/01/12-25/11/12). Ειδικότερα, η ζώνη 14.00 18.00 αποτέλεσε την Prime Τime ζώνη του MTV, αυξάνοντας το μερίδιο τηλεθέασης κατά 208% την ίδια χρονική περίοδο. Η daytime ζώνη του MTV φιλοξενεί τις νεανικές σειρές Crash Canyon, America’s Best Dance Crew, Big Τime Rush, Victorious και το all time classic Pimp my Ride.

Από τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης απέσπασε επίσης η live μετάδοση των MTV Europe Music Awards σημειώνοντας ποσοστό τηλεθέασης 9,9% στο κοινό Αθήνας 15-24, αυξημένο κατά 202% σε σχέση με τη μετάδοση των βραβείων πέρυσι. Στις νέες πρεμιέρες για το 2013 περιλαμβάνονται το πολυαναμενόμενο hot ριάλιτι Geordie Shore (βρετανική version του Jershey Shore), η κωμωδία Underemployed με επίκεντρο την καθημερινότητα των millennials την εποχή της οικονομικής κρίσης, η σειρά Catfish που απεικονίζει το «drama» των ερωτικών σχέσεων μέσα από το internet / Facebook / twitter, καθώς και το επίκαιρο ριάλιτι Young & Married. Για τους φίλους των «κλασικών» MTV σειρών το ΜΤV Greece θα προβάλλει τo 2013 την animation σειρά Daria.

Καθημερινά το ΜΤV Greece, καθώς και το mtvgreece.gr ενημερώνουν για την παγκόσμια μουσική σκηνή με αποκλειστικότητες, news, brand new videoclip μέσα από τις μουσικές ζώνες Only Hits, Pure Local, Party Zone και μέσα από τις εξειδικευμένες εκπομπές ΜΤV News, Your Noise Daily, MTV City Life με παρουσιαστές τη Μαρία Λουίζα Βούρου και τον Σπύρο Μαργαρίτη. Η μουσική δύναμη του MTV Ιntl χαρίζει και στο ελληνικό ΜΤV πλήθος αποκλειστικοτήτων και μοναδικά chart με παρουσιαστές τους πιο διάσημους καλλιτέχνες της παγκόσμιας μουσικής σκηνής.

Nickelodeon: Kids First

Η φιλοσοφία του Nickelodeon είναι Kids First. Κοντά στην οικογένεια, με άπλετη δημιουργικότητα και στόχο οι πρωταγωνιστές και οι τηλεθεατές του να περνούν καλά. Στον πραγματικό κόσμο υπάρχουν πολλοί κανόνες από τους ενήλικες αλλά στο Nickelodeon σπάνε οι κανόνες. Το αγαπημένο σπίτι των ηρώων των παιδιών όλου του κόσμου Μπομπ Σφουγγαράκη, Ντόρας της Μικρής Εξερευνήτριας, του Ντιέγκο και των Πιγκουίνων της Μαγαδασκάρης είναι το Nickelodeon. To 2012 το ποσοστό τηλεθέασης του καναλιού είναι 32% στο κοινό Αθήνας 4-14 ετών και αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή των παιδιών. To πρόγραμμα του σταθμού περιλαμβάνει καθημερινά τη ζώνη Nickelodeon Junior από 8.30-10.30 με σειρές προσχολικής ηλικίας και ακολουθούν τα αγαπημένα κλασικά και νέα animation  Μπομπ Σφουγγαράκης, Άβαταρ, Ο θρύλος της Κόρρα, Monsuno, Fun Boy and Chum Chum, Planet Sheen.

Τα εκπληκτικά ποσοστά τηλεθέασης των σειρών Χελωνονιντζάκια (share 65%), Monsuno (share 29%), O θρύλος της Κόρρα (share 44%) επιβεβαιώνουν ότι το Nickelodeon είναι η αγαπημένη συνήθεια των παιδιών όλες τις εποχές του χρόνου. Τις απογευματινές ώρες προβάλλονται νεανικές σειρές στη ζώνη Teen Nick οι οποίες απευθύνονται σε μεγαλύτερα παιδιά, με φανατικό κοινό σε όλο τον κόσμο, όπως Big Time Rush, Victorius, I Carly, Life with Boys, Drake and Josh.

Ξεχωριστή θέση στο ετήσιο calendar του Nickelodeon έχουν τα Kids Choice Awards, το παγκόσμιο event όπου τα παιδιά απονέμουν τα δικά τους βραβεία σε καλλιτέχνες και προσωπικότητες που έχουν διακριθεί σε διάφορους τομείς. Είναι η μεγάλη γιορτή του Nickelodeon και επί σκηνής εμφανίζονται guests όπως One Direction, Johnny Depp, Will Smith, Justin Bieber, Katy Perry, Michel Obama. Για το 2013 το Nickelodeon θα προβάλλει για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση νέα επεισόδια των σειρών Μπομπ Σφουγγαράκης, Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια, Winx, Kung Fu Panda, Power Rangers Super Samurai, Victorius, καθώς και σε αποκλειστική πρώτη προβολή τις ταινίες «The Boy Who Cried Werewolf» και «Best Player».