Στην Orange η digital παρουσία της Puro Hellas
Η Orange Advertising ανέλαβε, έπειτα από spec, την digital campaign της Puro Hellas.
Η Puro Hellas δραστηριοποιείται εδώ και 15 χρόνια στον χώρο της τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα στην εμπορία και διάθεση αξεσουάρ για smartphones και tablets, όπως θήκες και μεμβράνες προστασίας, φορτιστές, ακουστικά, βάσεις στήριξης, με βασικούς άξονες την προστασία και τη λειτουργικότητά τους.
Αυτό που κάνει την Puro να ξεχωρίζει, είναι τόσο το μοντέρνο ιταλικό design των προϊόντων της, όσο και η καινοτομία της. Είναι η πρώτη εταιρία που έβαλε στυλ και χρώμα στα αξεσουάρ τεχνολογίας, φέρνοντας στην ελληνική αγορά μεγάλα ονόματα που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας. Από την εν λόγω φιλοσοφία πηγάζει και το βασικό moto της εταιρίας, "Don’t cover, Dress up".
Σε εμπορικό επίπεδο, η Puro Hellas κατέχει τη μεγαλύτερη παρουσία στα καταστήματα τεχνολογίας κι επικοινωνίας σε όλη την Ελλάδα (Vodafone, Public, Γερμανός, Wind, Media Markt κ.ά), αλλά και στην Κύπρο. Επιπλέον, συγκεκριμένα προϊόντα της διατίθενται προς πώληση σε διάφορα σημεία κοινού ενδιαφέροντος και επισκεψιμότητας, όπως στα fashion stores Attica και Notos Galleries, σε αεροδρόμια και Duty Free, καθώς και στον ξενοδοχειακό όμιλο Grecotel και στις ξενοδοχειακές μονάδες Aquila Rithymna Beach και Elounda Beach Hotel.
Η αλματώδης ανάπτυξη της Puro Hellas οδήγησε προ ολίγων μηνών στην εμπορική της συγχώνευση με την κεντρική ιταλική εταιρία Puro S.p.A., με απώτερο στόχο η Puro Hellas να καταστεί στρατηγικό σημείο για την ανάπτυξη του brand σε γειτονικές Βαλκανικές χώρες.
Η Puro Hellas δραστηριοποιείται εδώ και 15 χρόνια στον χώρο της τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα στην εμπορία και διάθεση αξεσουάρ για smartphones και tablets, όπως θήκες και μεμβράνες προστασίας, φορτιστές, ακουστικά, βάσεις στήριξης, με βασικούς άξονες την προστασία και τη λειτουργικότητά τους.
Αυτό που κάνει την Puro να ξεχωρίζει, είναι τόσο το μοντέρνο ιταλικό design των προϊόντων της, όσο και η καινοτομία της. Είναι η πρώτη εταιρία που έβαλε στυλ και χρώμα στα αξεσουάρ τεχνολογίας, φέρνοντας στην ελληνική αγορά μεγάλα ονόματα που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας. Από την εν λόγω φιλοσοφία πηγάζει και το βασικό moto της εταιρίας, "Don’t cover, Dress up".
Σε εμπορικό επίπεδο, η Puro Hellas κατέχει τη μεγαλύτερη παρουσία στα καταστήματα τεχνολογίας κι επικοινωνίας σε όλη την Ελλάδα (Vodafone, Public, Γερμανός, Wind, Media Markt κ.ά), αλλά και στην Κύπρο. Επιπλέον, συγκεκριμένα προϊόντα της διατίθενται προς πώληση σε διάφορα σημεία κοινού ενδιαφέροντος και επισκεψιμότητας, όπως στα fashion stores Attica και Notos Galleries, σε αεροδρόμια και Duty Free, καθώς και στον ξενοδοχειακό όμιλο Grecotel και στις ξενοδοχειακές μονάδες Aquila Rithymna Beach και Elounda Beach Hotel.
Η αλματώδης ανάπτυξη της Puro Hellas οδήγησε προ ολίγων μηνών στην εμπορική της συγχώνευση με την κεντρική ιταλική εταιρία Puro S.p.A., με απώτερο στόχο η Puro Hellas να καταστεί στρατηγικό σημείο για την ανάπτυξη του brand σε γειτονικές Βαλκανικές χώρες.