Διαδικτυακή ανανέωση για τη Νέα TV Κρήτης
Στο διαδικτυακό αέρα είναι από τις αρχές Οκτωβρίου το νέο site της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, που επιδιώκει να αναβαθμίσει την εικόνα των περιφερειακών ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο διαδικτυακό αέρα είναι από τις αρχές Οκτωβρίου το νέο site της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, που επιδιώκει να αναβαθμίσει την εικόνα των περιφερειακών ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο στην κατηγορία «Charity and Voluntary Sector» των Webit Awards απέσπασε η Bakers Digital, για την καμπάνια «Give Greece a Chance».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο της καλύτερης Digital PR εταιρείας της χρονιάς από το PR News, απέσπασε η Weber Shandwick, στη διάρκεια της ετήσιας τελετής PR News Digital PR awards της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμέρα χαράς, ψυχαγωγίας και δραστηριότητας για παιδιά, με θέμα τη διατροφή και τον υποσιτισμό, θα είναι το Σάββατο 20/10, στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τέσσερις εκδόσεις (4x4, Trekking, Natural Power και EasyPower), που προσφέρουν άνεση και χρησικότητα, είναι διαθέσιμο το νέο Fiat Panda.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟριακά κινούνται τις τελευταίες μέρες οι δύο τούρκικες σειρές «Sila» και «Σουλειμάν ο Μεγαλοπερεπής». Στη μεταξύ τους αναμέτρηση της Τετάρτης, η «Sila» κράτησε την πρωτιά, αν και συνάντησε δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθετη είναι η άρνηση της ΕΔΕΕ στην επιχειρούμενη προώθηση τροπολογίας από τα ταμεία Τύπου, προκειμένου να επεκταθεί το αγγελιόσημο στη διαδικτυακή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δ/νων Σύμβουλος του Ομίλου Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος μίλησε στο Manager για τα νέα δεδομένα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική απήχηση είχε στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο η έρευνα της DIRECTION BUSINESS REPORTS για την εγχώρια αγορά των σουπερμάρκετ το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα εργοστασιακή της μονάδα στο Κερατσίνι του Πειραιά, εγκαινιάζει στις 7 Νοεμβρίου η ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 41,9% των τηλεθεατών προτίμησε το παιχνίδι της Εθνικής Eλλάδος με τη Σλοβακία, το βράδυ της Τρίτης, οδηγώντας το Μεγάλο Κανάλι στην κορυφή του top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟργανωτικές αλλαγές έλαβαν χώρα στην ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, με τους Κωνσταντίνα Τρίμπου και Γρηγόρη Αντωνιάδη να αναλαμβάνουν νέους ρόλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory