Το Ι.Ο.ΑΣ. για την Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα
Εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα διοργάνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Νύχτας Χωρίς Ατυχήματα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα διοργάνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Νύχτας Χωρίς Ατυχήματα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθυντής Marketing της hellas online, Μιχάλης Αναγνωστάκος, μιλά στο Com Business για τη στρατηγική της εταιρείας και για τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης συγκέντρωσε την Κυριακή η ελληνική ταινία «Σούλα έλα ξανά» που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία οι καμπάνιες Obama και Romney και όλα τα όπλα και τα κόλπα φουλ στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο διαγωνισμό, που τρέχει μέσα από τη σελίδα του στο Facebook, δημιύργησε ο καφές Douwe Egberts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στοχεύει το Υπουργείο Τουρισμού με μια σειρά αλλαγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα ανατρεπτικό concept βρίσκεται ήδη στον «αέρα» η νέα καμπάνια του Milko, την οποία υπογράφει η Spot JWT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βράδυ της Πέμπτης έχει εξελιχθεί σε πραγματικό derby, ανάμεσα στο Πάμε Πακέτο και τα τούρκικα σίριαλ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί πρέπει η αγορά της Επικοινωνίας να είναι εκείνη που \"πληρώνει\", πρώτη και καλύτερη, την οικονομική κρίση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για την επικοινωνία, που θεωρείται... πολυτέλεια σήμερα από πολλές επιχειρήσεις!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε επιπλέον υποτροφίες για το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013, προσφέρουν στους πρωτοετείς φοιτητές οι ΟΤΕ και COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται η καινούρια καμπάνια \"Tag the word\" της Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε. που στρέφει το βλέμμα στο νεανικό κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory