Προθεσμία πήρε ο Κ. Βαξεβάνης
Τη νόμιμη προθεσμία των τριών 24ωρων ζήτησε και πήρε τη Δευτέρα ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νόμιμη προθεσμία των τριών 24ωρων ζήτησε και πήρε τη Δευτέρα ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η τηλεοπτική & ψηφιακή καμπάνια της Heineken, εν όψει της κινηματογραφικής πρεμιέρας της 23ης περιπέτειας του James Bond, SKYFALL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μήνα αποταμίευσης μεταμορφώνουν τον Οκτώβριο Tribe & Eurobank, παρουσιάζοντας μια πολυεπίπεδη καμπάνια για μικρούς και μεγάλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒάσει της αρχής ότι υπάρχει κενό στον Τύπο, εφημερίδα ετοιμάζεται να εκδώσει σύμφωνα με πληροφορίες και ο Τάσος Δούσης με επικεφαλής το Νίκο Κεραμίδα. Οι πληροφορίες λένε ότι θέλει να δοκιμάσει την τύχη του με μία έκδοση που θα θυμίζει έντονα «Sun». Με σκανδαλοθηρικό μεν περιεχόμενο, που όμως θα φτάνει στην… «καρδιά» της είδησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα έκαναν το βράδυ της Δευτέρας οι Ράδιο Αρβύλα και για ακόμη μια φορά εκτίναξαν την τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια «Ημέρα Αγάπης» διοργανώνουν στο εμπορικό κέντρο Avenue (3 Νοεμβρίου) η Marfin Egnatia Bank, μέλος του Ομίλου Λαϊκής Τράπεζας, με την υποστήριξη του ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Spot JWT μετακινήθηκε με απευθείας ανάθεση το σύνολο του διαφημιστικού λογαριασμού της ασφαλιστικής ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό του Ομίλου Ρέστη εντάσσεται ο Ανδρέας Μπέκιος, σε μια κίνηση προς την κατεύθυνση της ισχυροποίησης της παρουσίας του Ομίλου στον χώρο των ελληνικών media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔικάζεται τη Δευτέρα (29/10) ο εκδότης του περιοδικού Hot Doc για τη δημοσιοποίηση ονομάτων της λίστας Λαγκάρντ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία «Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά» με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη, κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό την Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας της Lacta, με τίτλο \"Love in the End\", που βασίζεται σε 3 πραγματικές ιστορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌταν το CU έκανε hit to WOR των Django Django...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory