Στη StrawberryFrog η Emirates
Στη StrawberryFrog Amsterdam κατέληξε η Airline Emirates για το χειρισμό τού -ύψους 160 εκατομμυρίων λιρών- παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη StrawberryFrog Amsterdam κατέληξε η Airline Emirates για το χειρισμό τού -ύψους 160 εκατομμυρίων λιρών- παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ easyJet αναδείχθηκε η «Δημοφιλέστερη Αεροπορική Εταιρεία Χαμηλών Τιμών» στα Βραβεία Κοινού του διεθνούς και έγκριτου περιοδικού Conde Naste Traveller, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμιος χορηγός της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012, που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο, ετοιμάζεται να ανακηρυχθεί η Procter & Gamble.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Design Consultants δημιούργησε την ταυτότητα για τα 3 νέα προϊόντα μελιού της ΑΒ Βασιλόπουλος, που εμπλουτίζουν τη σειρά παραδοσιακών προϊόντων «η Άλφα Bήτα κοντά στην ελληνική γη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αφαίρεση της Lean Mean Fighting Machine από το ψηφιακό διαφημιστικό της roster, αποφάσισε να προχωρήσει η Coca-Cola, μετά την καμπάνια που έτρεξε η συγκεκριμένη εταιρεία στο Facebook για το brand Dr Pepper, η οποία έκανε αναφορά σε ταινία «ροζ» περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλάζουν τα δεδομένα στο διαγωνισμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την ανεύρεση συμβούλου Δημοσιότητας/Επικοινωνίας για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται, με τη συμμετοχή του κοινού που ψηφίζει, ο διαγωνισμός «Κάνε το Επόμενο Βήμα», στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας του Johnnie Walker, «Walk With Giants».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Olympic Air συνεχίζει τη συνεργασία της με το NovaΣΠΟΡ FM και προσφέρει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια στους επισκέπτες του αθλητικού portal του sport-fm.gr και του αντίστοιχου portal για το αγγλικό ποδόσφαιρο, www.england365.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ YES. Positive Communication ανέλαβε την προβολή και τα εγκαίνια του νέου Hypermarket Σκλαβενίτης στην Καλλιθέα (πρώην εργοστάσιο ΙΖΟΛΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Comm Group ανέθεσε η Stirixis, που ιδρύθηκε το 1996 αρχικά ως αμιγώς κατασκευαστική εταιρεία, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ξεχωριστή καμπάνια, με ιδιωτική πρωτοβουλία των φορέων επικοινωνίας και στόχο την τόνωση του τουρισμού, παρουσιάστηκε χτες στο Βυζαντινό Μουσείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία όμως της aea relate με την Ατλάντικ συνεχίζεται, παρά την αίτηση υπαγωγής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο άρθρο 99. Μάλιστα, οι άνθρωποι της aea τονίζουν πως τώρα σκοπεύουν να στηρίξουν την Aτλάντικ ακόμη περισσότερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory