To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια της Heineken για το SKYFALL

Καμπάνια της Heineken για το SKYFALL
Καμπάνια της Heineken για το SKYFALL

Η νέα καμπάνια μεταφέρει την ερμηνεία του Daniel Craig ως James Bond, για πρώτη φορά σε διαφήμιση της Heineken. Προκαλώντας τους καταναλωτές να αψηφήσουν τους εχθρούς του και να «σπάσουν τον κωδικό» (“Crack the Case”), οι θεατές μεταφέρονται σε ένα ταξίδι με τρένο, δίπλα στη νέα συμπρωταγωνίστρια του Bond, Bérénice Marlohe.

Όσο για τη διαδραστική εμπειρία, που βρίσκεται στον αέρα από τις 20 Σεπτεμβρίου, ξεκινά ακριβώς εκεί που το τηλεοπτικό σποτ τελειώνει, με τη Bérénice να προσκαλεί τους θεατές στο τρένο, για να «σπάσουν τον κωδικό» της βαλίτσας, προστατεύοντας παράλληλα το περιεχόμενό της από τους εχθρούς του Bond.

Γυρισμένη στα Shepperton Studios, η διαδραστική καμπάνια έρχεται να τιμήσει τον θρυλικό James Bond, αξιοποιώντας στοιχεία από τις προηγούμενες ταινίες του. Η ιδέα του τρένου προέκυψε από χαρακτηριστικά σκηνικά των ταινιών του Bond, όπως τα εμπνεύστηκε ο Ken Adam, ενώ παρόμοια σκηνικά με αυτά των ταινιών James Bond χρησιμοποιήθηκαν σε όλη την καμπάνια.