To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Προς νέα παράταση η απευθείας τιμολόγηση

Προς νέα παράταση η απευθείας τιμολόγηση
Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να κατατεθεί σχετική τροπολογία μέσα στις επόμενες ημέρες

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες προς νέα εξάμηνη παράταση μέχρι το τέλος του χρόνου οδεύει η ισχύς εφαρμογής του μέτρου της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες η παράταση θα έρθει με τροπολογία που θα κατατεθεί αυτή την εβδομάδα σε κάποιο από τα νομοσχέδια που έχουν έρθει προς ψήφιση στην Βουλή. Φυσικά, τα περιθώρια είναι ασφυκτικά καθώς με βάση τα όσα ισχύουν σήμερα η απευθείας τιμολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου.

Υπενθυμίζεται πως ο Ιούλιος είχε οριστεί ως αφετηρία της έναρξης ισχύος του μέτρου με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που είχε υπογραφεί την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και  25 μελη του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ρύθμιζε σειρά θεμάτων και με το άρθρο 33 όριζε πραγματικά "στο παρά πέντε" πως το μέτρο της απευθείας τιμολόγησης θα ξεκινούσε να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου 2016 και όχι από την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους.

Αναλυτικά η ΠΝΠ ανέφερε τα εξής:

Η παράγραφος 2 του άρθρου 12 του ν. 2328/1995 (Α' 159), όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:

«2. Από 2.07.2016 η τιμολόγηση για τις πράξεις της παραγράφου 1 διενεργείται αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει το Μέσο που καταχωρεί ή αναμεταδίδει τη διαφήμιση ή τη χορηγία προς τον διαφημιζόμενο. Εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα επιτρέπεται αποκλειστικά στις περιπτώσεις που οι διαφημιστικές και επικοινωνιακές ενέργειες διενεργούνται στο πλαίσιο σύμβασης διαφημιστικής και επικοινωνιακής προβολής που:
α. είτε έχει συναφθεί το αργότερο μέχρι τις 30.06.2016, υπό την πρόσθετη προϋπόθεση ότι:
(i) η σχετική σύμβαση έχει κοινοποιηθεί εγκαίρως στην οικεία φορολογική αρχή, όπως ορίζεται από τις οικείες διατάξεις, και (ii) σε κάθε περίπτωση, η διάρκεια ισχύος της λήγει το αργότερο μέχρι τις 30.9.2016,
β. είτε έχει συναφθεί από το Δημόσιο ή φορέα του ευρύτερου δημόσιου τομέα σε συνέχεια διαγωνιστικής διαδικασίας της οποίας η Διακήρυξη έχει δημοσιευθεί μέχρι τις 30.06.2015.

Αν για την εξόφληση του Μέσου μεσολαβεί με οποιονδήποτε τρόπο διαφημιστής, αυτός ενεργεί ως εκπρόσωπος του διαφημιζόμενου, προς τον οποίο εκδίδονται και όλα τα νόμιμα παραστατικά. Παρατάσεις συμβάσεων που εμπίπτουν στο στοιχείο α1 παραπάνω απαγορεύονται, ενώ παρατάσεις συμβάσεων που εμπίπτουν στο στοιχείο β' επιτρέπονται υπό τους όρους της νομοθεσίας για τη διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα».

2. Τιμολόγια για τις πράξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 12 του ν. 2328/1995 (Α' 159) που τυχόν έχουν εκδοθεί από τη δημοσίευση του ν. 4279/2014 μέχρι τη θέση σε ισχύ του παρόντος, επανεκδίδονται μέχρι τη λήξη του μηνός Νοεμβρίου 2015.