To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΣΔΕ: Να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς

ΣΔΕ: Να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς
Τι ανέφερε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γρηγόρης Αντωνιαδης στη διάρκεια του networking event. Ποιά είναι τα θέματα που απασχολούν τους marketers σήμερα.

Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε το καλοκαιρινό networking event του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, με συμμετοχή εκπροσώπων από εταιρείες μέλη και μη μέλη του ΣΔΕ.

Ο κ. Πάνος Ασσιώτης, παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που υλοποίησε για λογαριασμό του ΣΔΕ αναφορικά με τα θέματα που απασχολούν τους Έλληνες Marketers σήμερα. Το Digital κατατάχθηκε πρώτο από πλευράς ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων, ακολουθούμενο από θέματα της Τηλεόρασης.

Στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου κα Νερίνα Κομιώτη ανακοίνωσε τις δύο επόμενες δράσεις που σχεδιάστηκαν με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας. Στις 18 Οκτωβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί το 3ο Digital Session ΣΔΕ με θέμα «Social» και στις 9 Νοεμβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με θέμα «Digital Transformation» με σημαντικούς Έλληνες και ξένους ομιλητές.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΔΕ κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης ανέφερε ότι περνάμε στην μετά-αγγελιόσημο εποχή και υποστήριξε ότι αυτή είναι μία ευκαιρία να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς. Ενημέρωσε ότι ο ΣΔΕ έχει πάρει θέση για το θέμα αυτό, καταθέτοντας προτάσεις περί ελεύθερης λειτουργίας της αγοράς, αλλά και με τοποθέτηση επί του υπό διαβούλευση σ/ν του Υπουργού Επικρατείας με τίτλο «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».