To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το μέλλον της τηλεόρασης

Το μέλλον της τηλεόρασης
Το μέλλον της τηλεόρασης

Τις 6 κρίσιμες τάσεις που θα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο χώρο της τηλεόρασης καταγράφει η μελέτη Ericsson Media Vision 2020.

Το 2020 το παγκόσμιο τοπίο θα περιλαμβάνει 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους, περισσότερες από 8 δισεκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και 1,5 δισεκατομμύριο νοικοκυριά με ψηφιακή τηλεόραση, με την αναλογική σχεδόν να αποτελεί παρελθόν. Το όραμα της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας θα έχει πραγματωθεί, καθώς περισσότερες από 50 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, εκ των οποίων τα 15 δισεκατομμύρια θα παρέχουν δυνατότητες βίντεο, θα στηρίζονται σε δίκτυα mobile IP (internet protocol) που κυριαρχούνται από το βίντεο.

Αυτή είναι η εικόνα μιας νέας εποχής ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας που σχηματίζεται από την έκθεση Media Vision 2020 της Ericsson Η στρατηγική ανάλυση χαρτογραφεί τις μελλοντικές εξελίξεις στη βιομηχανία της τηλεόρασης και των Μέσων για τα έξι επόμενα χρόνια και καταδεικνύει ότι η βιομηχανία της τηλεόρασης θα αξίζει περί τα 750 δις δολάρια μέχρι το 2020.

Η μελέτη Media Vision 2020 βασίζεται σε περισσότερους από έξι μήνες ερευνών, μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια εκατοντάδων μελλών της Ericsson σε παγκόσμιο επίπεδο. Περιλαμβάνει στατιστικά δεδομένα, αναλυτικά ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις με άτομα, ομάδες ενδιαφέροντος, στελέχη της βιομηχανίας και καταναλωτές.

Στην τελική εικόνα περιέχονται βασικές πεποιθήσεις και παραδοχές, ο χρόνος και η εφαρμογή των οποίων θα ποικίλει ανάλογα με την υποδομή και την οικονομική ανάπτυξη σε διάφορες περιοχές. Στις προηγμένες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 θα έχουν λάβει χώρα οι παρακάτω εξελίξεις:

1.Η Διαδικτυωμένη Κοινωνία θα έχει πραγματωθεί – 15 δισεκατομμύρια συσκευών με δυνατότητες βίντεο θα είναι συνδεδεμένες μέσω broadband IP, μεταβάλλοντας οριστικά την εμπειρία κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου. Οι κινητές ευρυζωνικές συνδέσεις θα είναι ουσιώδεις για κάθε περιοχή του κόσμου και θεμελιώδεις για τις αναπτυσσόμενες περιοχές.

2.Ο συνδυασμός περιεχομένου και υπηρεσιών παραμένει η καλύτερη ευκαιρία – Οι καταναλωτές προτιμούν την απλότητα και επιθυμούν ενιαίες χρεώσεις και λογαριασμούς. Ωστόσο, η βασική ανάγκη για ευρυζωνικότητα θα διαχωρίσει την προσφορά πρόσβασης από την προσφορά περιεχομένου.

3.OTT παράδοση για όλους – Η over-the-top παράδοση τηλεοπτικού περιεχομένου στον καταναλωτή θα γίνει δυνατή για όλους τους παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών και τους ιδιοκτήτες περιεχομένου, συμπληρώνοντας και εμπλουτίζοντας τις καθιερωμένες πλατφόρμες μετάδοσης.

4.Η on-demand πρόσβαση θα εξισωθεί με τη ζωντανή/γραμμική – Η μετάδοση μέσω IP θα επιταχύνει την υπάρχουσα τάση των καταναλωτών για on-demand πρόσβαση στο περιεχόμενο, η οποία φτάνει στο 50% της συνολικής κατανάλωσης.

5.Οι νεοεισερχόμενοι φέρνουν νέες επενδύσεις – Η ραγδαία ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και η εξάπλωση σε περισσότερο πληθυσμό, σε συνδυασμό με την αύξηση των συνδεδεμένων συσκευών, μπορεί να καταστήσει τα οικοσυστήματα συσκευών και ανθρώπων ισχυρούς διαμορφωτές του τηλεοπτικού περιεχομένου.

6.Τα έσοδα της αγοράς θα ανέλθουν στα 750 δις δολάρια – σημαντική άνοδος από τα 530 δις του 2013. Η κατανομή των εσόδων θα μετατοπιστεί μεταξύ ιδιοκτητών περιεχομένου, ραδιοτηλεοπτικών φορέων, παρόχων τηλεοπτικών υπηρεσιών και παρόχων δικτύων, ιδίως καθώς οι εταιρείες θα εστιάζουν περισσότερο στη διαφήμιση.

\"Το μέλλον δεν είναι σίγουρο αλλά η κατεύθυνση και οι τάσεις είναι ξεκάθαρες. Οι κανόνες της τηλεόρασης αλλάζουν και είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για τους πελάτες μας να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους για την επιτυχία\", είπε ο Per Borgklint, Senior Vice President και Head of Business Unit Support Solutions στην Ericsson. «Ελπίζουμε ότι μοιραζόμενοι το όραμα του Media Vision 2020 και τα σημαντικά κριτήρια στα οποία καταλήξαμε, θα βοηθήσουμε τη βιομηχανία των Μέσων να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις νέες απαιτήσεις και να προσφέρει στους καταναλωτές καλύτερο περιεχόμενο στο μέλλον. Συνδυάσαμε την ευρεία κατανόηση και εμπειρία μας στην τηλεοπτική αγορά με αναλυτική ποσοτική έρευνα για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στο ταχέως εξελισσόμενο οικοσύστημά μας».

Για να μπορέσουν οι παράγοντες του κλάδου να αξιοποιήσουν αυτό το όραμα και να οικοδομήσουν στρατηγικές για την επιτυχία το 2020, η Ericsson έχει ξεχωρίσει τα βασικά κριτήρια, που θα λειτουργήσουν ως παράγοντες αλλαγής και διαμορφωτές ευκαιριών, τα οποία αποκαλούνται Game Changers και θα παρουσιαστούν διεξοδικότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014:

•Διαρκώς εξελισσόμενη εμπειρία
•Η επιτακτικότητα του IP
•Brand-casting
•Μετασχηματισμός των μοντέλων κατανάλωσης και των πακέτων μετάδοσης
•Προσέγγιση της τηλεόρασης μέσα από το διαδίκτυο και την τεχνολογία νέφους
•Νέα κεφάλαια και νέοι παράγοντες στην αγορά