To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανακοινώθηκε η επιτροπή των Research Awards

Ανακοινώθηκε η επιτροπή των Research Awards
Ανακοινώθηκε η επιτροπή των Research Awards

Τη σύνθεση της Επιτροπής για την τρίτη έκδοση των Research Awards, μέσα στην οποία περιλαμβάνονται experts από την παγκόσμια αγορά, ανακοίνωσε το IAB Europe. Συγκεκριμένα, ο Nick Hiddleston, Worldwide Research Director της ZenithOptimedia θα είναι ο Πρόεδρος της Επιτροπής για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ο Hiddleston, που είναι υπεύθυνος για τα global tools της Zenith Optimedia και την εκπαίδευση πάνω στη χρήση τους, τόνισε χαρακτηριστικά: «Τα IAB Europe Research Awards αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την αριστεία του Media research στην Ευρώπη. Έτσι, βοηθούν να βελτιωθεί το επίπεδο γνώσης και μάθησης της βιομηχανίας».

Παράλληλα, η Serena Belloni, Marketing & Research Manager της IAB Italy, εντάσσεται και αυτή για άλλη μια χρονιά στην κριτική επιτροπή, λόγω της μεγάλης εμπειρίας που διαθέτει στα ψηφιακά μέσα και στην ανάλυση των αναδυόμενων τάσεων στην interactive TV και το mobile advertising. Για πρώτη φορά εντάσσεται στην Επιτροπή σαν CEE ο Market Research Manager, Pawel Kolenda, προερχόμενος από την IAB Poland, ενώ ο Bernd Vehlow, Head of Market Research στη United Internet Media,είναι άλλο ένα νέο μέλος για το 2013. Νέο μέλος είναι και η Vicky Cook, Partner, Business Planning στη Mindshare, η οποία είναι υπεύθυνη για τους παγκόσμιους πελάτες της εταιρείας.

Η Επιτροπή θα σχηματίσει τη σχετική shortlist, η οποία θα δημοσιοποιηθεί στις 22 Απριλίου. Οι νικητές των 8 κατηγοριών των Βραβείων, θα ανακοινωθούν στη διάρκεια του Interact gala του IAB Europe, στη Βαρκελώνη, στις 23 Μαΐου. «Τη φετινή χρονιά, περιμένουμε να δούμε συμμετοχές από διάφορες αγορές της Ευρώπης και από ποικίλες κατηγορίες» σημείωσε η Vice President, Research and Marketing του IAB Europe, Alison Fennah.     

Σημειώνεται πως η Direction Eκδοτικός Οργανισμός και το περιοδικό adbusiness στηρίζουν για ακόμη μια χρονιά το Interact, αποτελώντας media partner και αυτής της διοργάνωσης.