To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαμαρτυρία διαφημιστικών groups στην Apple για τη νέα πολιτική των cookies

Διαμαρτυρία διαφημιστικών groups στην Apple για τη νέα πολιτική των cookies
Σε κοινή τους επιστολή, συμφωνούν πως οι ενέργειες του τεχνολογικού κολοσσού θα βλάψουν την εμπειρία του χρήστη. 

Μεγάλοι διαφημιστικοί οργανισμοί υποστηρίζουν ότι η Apple θα «σαμποτάρει» το σημερινό οικονομικό μοντέλο του διαδικτύου με τα πλάνα ενσωμάτωσης τεχνολογίας μπλοκαρίσματος cookies στη νέα έκδοση του Safari.

Έξι εμπορικά groups- Interactive Advertising Bureau, American Advertising Federation, Association of National Advertisers, 4A’s, Data & Marketing Association και Network Advertising Initiative - ανέφεραν σε κοινή επιστολή τους, ότι «ανησυχούν βαθιά» με τα σχέδια της Apple να κυκλοφορήσει μια έκδοση του προγράμματος περιήγησης στο Internet που προσπερνά και αντικαθιστά τις επιλογές του χρήστη για τα cookies με ένα σύνολο κανόνων που ελέγχονται από την Apple. Το χαρακτηριστικό, το οποίο ονομάζεται "Intelligent Tracking Prevention", περιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι και οι ιστότοποι μπορούν να παρακολουθούν τους χρήστες μέσω του διαδικτύου, θέτοντας σε εφαρμογή ένα όριο 24 ωρών για τον επαναπροσανατολισμό των διαφημίσεων.

Στην ανοιχτή επιστολή, τα groups περιγράφουν τα νέα πρότυπα ως "αδιαφανή και αυθαίρετα", προειδοποιώντας ότι οι αλλαγές θα μπορούσαν να επηρεάσουν την "υποδομή του σύγχρονου διαδικτύου", η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε συνεπή πρότυπα αναφορικά με τους διαδικτυακούς τόπους. Τα groups αναφέρουν ότι το χαρακτηριστικό αυτό βλάπτει επίσης την εμπειρία των χρηστών, καθιστώντας τη διαφήμιση πιο «ουδέτερη και λιγότερο επίκαιρη και χρήσιμη».

"Η μονόπλευρη προσέγγιση της Apple είναι κακή για την επιλογή των καταναλωτών και για το online περιεχόμενο και τις υπηρεσίες που υποστηρίζουν οι καταναλωτές. Το μπλοκάρισμα των cookies με αυτόν τον τρόπο θα οδηγήσει σε σύγχυση brands και καταναλωτές και θα κάνει τη διαφήμιση πιο γενική και λιγότερο επίκαιρη και χρήσιμη. Με απλά λόγια, οι επιλογές cookies που οδηγούνται από μηχανές δεν αντιπροσωπεύουν την επιλογή του χρήστη, αλλά εκείνη του του κατασκευαστή του προγράμματος περιήγησης", ανέφερε μεταξύ άλλων η επιστολή.

Όταν η Apple ανήγγειλε για πρώτη φορά τους περιορισμούς στην παρακολούθηση ιστότοπων τον Ιούνιο, η εταιρεία δήλωσε ότι οι αλλαγές έχουν ως στόχο τη βελτίωση της εμπιστοσύνης με τους χρήστες, εξηγώντας ότι "οι χρήστες θεωρούν πως η εμπιστοσύνη μειώνεται, όταν τα ευαίσθητα ιδιωτικά δεδομένα αποκτώνται για σκοπούς, με τους οποίους ποτέ δεν συμφώνησαν".

Η Apple δεν είναι η μόνη εταιρεία που κάνει μεγάλες αλλαγές στα προγράμματα περιήγησης, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν την ψηφιακή διαφήμιση. Αυτό το καλοκαίρι, η Google άρχισε να δοκιμάζει έναν αποκλεισμό διαφημίσεων στο Chrome που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ευρύτερα μέσα στο επόμενο έτος.
TAGS: Apple, ANA, 4A's