To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ενέργεια της ThinkDigital για τη Frezyderm

Ενέργεια της ThinkDigital για τη Frezyderm
Συνολικό πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας της νέας σειράς στοματικής υγείας ORAL SCIENCE της εταιρείας Frezyderm.  

H Frezyderm είναι μία πρωτοπόρος εταιρεία δερμοκαλλυντικών στην Ελλάδα, η οποία ιδρύθηκε το 1986 από τον κ. Αναστάσιο Αναστασίου. Εκτός από την ελληνική αγορά, τα προϊόντα FREZYDERM διοχετεύονται και στις διεθνείς αγορές σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Η ενέργεια στοχεύει στη δημιουργία brand awareness και στην εκπαίδευση του κοινού για τη σημασία της διαφοροποιημένης αντιμετώπισης διαφορετικών στοματικών παθήσεων.

Χτίζοντας πάνω στο consumer insight της ανάγκης για περισσότερα χαμόγελα στην καθημερινή μας ζωή και με άξονα το ότι «Κάθε Χαμόγελο είναι Μοναδικό», η ThinkDigital δημιούργησε ένα ετήσιο πλάνο επικοινωνίας που καλύπτει τις πολλαπλές ανάγκες ανάπτυξης της προϊοντικής σειράς.

Ο πυρήνας της καμπάνιας είναι το ανθρώπινο χαμόγελο, ξεκινώντας με την παραγωγή ενός emotional video ως «Ωδή στο Χαμόγελο». Σε δεύτερη φάση και με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων προϊοντικών χαρακτηριστικών, η ThinkDigital δημιούργησε ένα εξειδικευμένο Content Hub, με πυρήνα τις ιστορίες ανθρώπων που η καθημερινότητά τους απαιτεί να “φοράνε” το καλύτερό τους χαμόγελο και οι οποίοι μας εξηγούν γιατί πρέπει να χαμογελάμε περισσότερο.

Στο τελευταίο στάδιο, η καμπάνια στρέφεται στα προϊοντικά χαρακτηριστικά, τονίζοντας τις καινοτομίες της σειράς αλλά και τις εξατομικευμένες λύσεις για μια πληθώρα διαφοροποιημένων αναγκών στοματικής υγείας.

Για τη μαζική προώθηση της ενέργειας χρησιμοποιούνται rich media και video formats σε δημοφιλή μέσα όπως τα MSN, Skype, YouTube, Facebook, Instagram, το Programmatic δίκτυο Project Agora καθώς και το Affiliate Network της ForestView.