To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H Isobar Greece δημιουργεί για τη Nespresso

H Isobar Greece δημιουργεί για τη Nespresso
H Isobar Greece σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Nespresso το Digital Activation, στο πλαίσιο της καμπάνιας Nespresso Freddo.

Στόχος της καμπάνιας ήταν η αύξηση της κατανάλωσης Nespresso Freddo, αλλά και η εκπαίδευση του κοινού ώστε να παρασκευάζει τον αγαπημένο του Freddo στο σπίτι, χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό και τα προϊόντα Nespresso.  

Η Isobar Greece ανέλαβε την παραγωγή προωθητικών υλικών για την καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει ενέργειες στα Social Media και εμφάνιση animated banners σε επιλεγμένες ιστοσελίδες καθώς και στο δίκτυο της Google.

Ανάμεσα στις ενέργειες ξεχωρίζει η δημιουργία ενός 360 video το οποίο παρουσιάζει τρεις διαφορετικούς τρόπους παρασκευής Freddo στο σπίτι, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα tutorial. Χάρη στην τεχνολογία 360, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στον χώρο, να διαλέξουν τον τύπο Freddo που προτιμούν και να παρακολουθήσουν βήμα προς βήμα την παρασκευή του. Το video κερδίζει τις εντυπώσεις έχοντας ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο views στο YouTube μετά από δύο εβδομάδες προβολής.




H ομάδα της Nespresso σχολίασε σχετικά: «Η Isobar, κατανοώντας πλήρως τις ανάγκες και τους στόχους μας, κατάφερε να σχεδιάσει μία επιτυχημένη digital καμπάνια για την προώθηση του Nespresso freddo, κερδίζοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη μας. Το σημαντικότερο, όμως,  είναι πως αξιοποίησε καινοτόμους τρόπους για τη δημιουργία περιεχομένου και ανέπτυξε ένα διαφορετικό, πρωτοποριακό 360 Freddo tutorial, απογειώνοντας την καμπάνια και τα αποτελέσματά της!».