To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Η Μάχη των Οθονών» στο Interact 2013

«Η Μάχη των Οθονών» στο Interact 2013
«Η Μάχη των Οθονών» στο Interact 2013

Με ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα και με σημαντικές συμμετοχές αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 7ο ετήσιο συνέδριο Interact από το IAB Europe. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό το Συνέδριο, που θα λάβει χώρα στις 23-24 Μαΐου στην Βαρκελώνη  θα έχει σαν βασικό θέμα \"The Battle of the Screens: Compete or Collaborate?\" και αναμένεται να καταπιαστεί με το πώς μπορεί να αντιμετωπίσει η αγορά την πρόκληση τους  διαρκούς αυξανόμενου κατακερματισμού των media και του πολλαπλασιασμού των οθονών.  Επίσης έχει σαν στόχο να βοηθήσει τις εταιρείες στην προσπάθεια τους να προσφέρουν καλύτερο brand experience στους πελάτες τους.

Σημαντικοί εκπρόσωποι διαφημιζόμενων όπως ο Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, digital business της L\'Oréal, ο Patrick Hoffstetter, Director of The Digital Factory της Renault, ο Geoff Seeley, Global Communications Planning Director στην Unilever και ο Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media στην Nestlé αναμένεται να πραγματοποιήσουν παρουσιάσεις στο συνέδριο και να συζητήσουν αναφορικά με τον τρόπο, που αλλάζει ριζικά η καταναλωτική συμπεριφορά εξαιτίας της έκρηξης στην χρήση  smart phones και tablets.

Γενικότερα, στο Interact 2013 θα παρευρεθούν κορυφαία στελέχη της Ευρωπαϊκής αγοράς από την πλευρά των διαφημιζόμενων, των εταιρειών επικοινωνίας και τα media. Eπίσης, εκπρόσωποι ρυθμιστικών και νομοθετικών αρχών από διάφορες χώρες.       

Την πρώτη μέρα, (23 Μαίου), ειδικοί της βιομηχανίας της interactive διαφήμισης θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στο ψηφιακό περιβάλλον επιμένοντας στα εξής: 

•    Στις ψηφιακές επιχειρηματικές τάσεις (συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων της  ετήσιας έρευνας AdEx Benchmark), καταναλωτικές έρευνας και πρωτοβουλίες δημιουργίας και υιοθέτησης προτύπων στην Ευρώπη.
•    Στις εξελίξεις αναφορικά με τους νέους κανόνες για την προστασταασία των δεδομένων, τα νομικά όρια και τους ρυθμιστικούς κινδύνους, που ενυπάρχουν στο πολύ-οθονικό περιβάλλον.  Επίσης, στις προσπάθειες αυτορρύθμισης σχετικά με το online behavioural advertising
•    Στην έμπνευση από και για την διαφημιστική βιομηχανία. Αναμένεται να υπάρχουν creative showcases καθώς και να παρουσιαστούν τόσο βραβευμένες ψηφιακές  καμπάνιες όσο και οι τελευταίες τεχνολογίες και ψηφιακές καινοτομίες.

Η δεύτερη ημέρα θα εστιάσει στην στρατηγική και τις πρακτικές των  «digital leaders» με ομιλίες σχετικά με : 

•    Την αντίδραση των agencies στην πρόκληση του πολύ-οθονικού περιβάλλοντος και τον λεγόμενο «post-digital» καταναλωτή
•    Την καινοτομία στην καταναλωτική εμπειρία όσον αφορά το content και την παρουσία των brands σε πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές
•    Τις πρωτοβουλίες των ηγετικών  brands για engagement «σε όλες τις οθόνες»
•    Τις επιτυχημένες στρατηγικές online εκδοτών
•    Τα τελευταία εργαλεία για την μέτρηση του εξελισσόμενου κοινού και την αξιολόγηση του διαφημιστικού αντίκτυπου.

Επίσης, παράλληλα με το συνέδριο θα πραγματοποιηθούν και δυο πολύ σημαντικοί θεσμοί: τα βραβεία MIXX Europe (Marketing and Interactive Excellence Awards) και Research Awards, τα οποία θα αναδείξουν και θα επιβραβεύσουν τις καλύτερες ευρωπαϊκές  interactive καμπάνιες και τα πιο σημαντικά digital media research projects .

Σχετικά με την διοργάνωση ο Alain Heureux, President και CEO του IAB Europe σημείωσε: «Παρά την δύσκολη οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη, η ψηφιακή βιομηχανία συνέχισε να αναπτύσσεται και το 2012 βοηθώντας το συνολικό ευρωπαϊκό «ψηφιακό οικοσύστημα» να δημιουργήσει καινοτόμα προιόντα και υπηρεσίες, που με την σειρά τους εμπλουτίζουν την πολύ-οθονική εμπειρία των καταναλωτών. Οι σύνεδροι στο Interact 2013 θα έχουν την δυνατότητα να ακούσουν τους «καπετάνιους» της βιομηχανίας μας, να μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και να βρεθούν στην πρώτη γραμμή των ραγδαίων εξέλιξων που σχηματίζουν το μέλλον του  digital advertising. Όντας η φωνή του ψηφιακού επιχειρείν, το IAB Europe ανυπομονεί να διοργανώσει το πλέον επιδραστικό για την αγορά μας συνέδριο, βοηθώντας τις εταιρείες του τομέα μας, να λειτουργήσουν καινοτομικά, να ανταλλάξουν απόψεις και να αποκτήσουν καλύτερη κατανοήση των σημερινών προκλήσεων»

Σημειώνεται πως η Direction Eκδοτικός Οργανισμός και το περιοδικό adbusiness στηρίζουν για ακόμη μια χρονιά το Interact, αποτελώντας media partner και αυτής της διοργάνωσης.