To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Mondelez υποστηρίζει το ad-blocking

Η Mondelez υποστηρίζει το ad-blocking
Η Mondelez υποστηρίζει το ad-blocking

Θέση υπέρ του ad-blocking πήρε η Mondelez International, μια από τις μεγαλύτερες διαφημιζόμενες εταιρείες στον κόσμο, τονίζοντας πως όχι μόνο δεν ανησυχεί, αλλά μπορεί και να "καλωσορίσει" τη συγκεκριμένη πρακτική.

Ο analytics manager της εταιρείας, Matt Stockbridge τόνισε, κατά τη διάρκεια παρουσίας του σε συνέδριο, πως η Mondelez δεν φοβάται το ad-blocking, ενώ όταν ρωτήθηκε αν η πρακτική αυτή έχει συνέπειες, απάντησε: "Όχι". Και μπορεί να αναγνώρισε πως αποτελεί πρόβλημα για την ευρύτερη βιομηχανία, ωστόσο εξέφρασε τη γνώμη πως οι μάρκες της εταιρείας μπορούν να ωφεληθούν, επειδή... "προσπαθούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο, με το οποίο ο κόσμος θέλει να αλληλεπιδράσει και να το διαμοιράσει στα social media".

Για να προσθέσει: "Μπορεί να μην είναι δημοφιλής θέση, αλλά εμείς μπορούμε να υποδεχτούμε θετικά το ad-blocking αν το περιεχόμενο που δημιουργούμε, ανέβει στην κορυφή της επιφάνειας και τα υπόλοιπα, άσχημα περιεχόμενα υποβαθμιστούν".

Και ολοκλήρωσε, λέγοντας πως το ad-blocking θα υποχωρήσει στην ατζέντα των διαφημιζόμενων, καθώς βρίσκουν διαρκώς τρόπους για να το διαχειριστούν.