To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Warply για το “Nestlenoiazomai” της Nestlé

Η Warply για το “Nestlenoiazomai” της Nestlé
Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα επιβράβευσης και πιστότητας καταναλωτή “Nestlenoiazomai” για λογαριασμό της Nestlé Hellas. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Warply ανέλαβε τη στρατηγική σχεδίαση του προγράμματος, την τεχνική υλοποίηση, την επιμέλεια όλου του περιεχομένου καθώς και την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξή του.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται το website nestlenoiazomai.gr μαζί με τον καινοτόμο μηχανισμό που δημιουργήθηκε από τη Warply - για συλλογή και εξαργύρωση πόντων με κουπόνια προσφοράς και επιβράβευσης, σε όλα τα φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα supermarket, και για εκτύπωση στα καταστήματα Vodafone. Επίσης,  περιλαμβάνονται CRM ενέργειες με σειρά από newsletters και καμπάνιες ενίσχυσης engagement καταναλωτή, δημιουργία πρωτότυπου branded και non-branded περιεχομένου για το site και νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα λανσαριστούν σύντομα, συμπληρώνοντας το πρόγραμμα.

Όλα τα properties του προγράμματος, συνδέονται με την marketing automation και CRM πλατφόρμα “Warply Engage 2.0” που προσφέρει εκτός των αλλων και couponing solutions, digital payments, CRM και omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, αποστολή push και mail με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη, κα.

Tο πρόγραμμα “Nestlenoiazomai” ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβρη και έχει ήδη αναδειχθεί ως το πιο πρωτοποριακό και επιτυχημένο στην κατηγορία του, με χιλιάδες εγγεγραμμένα ενεργά μέλη, μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες.