To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ICEEfest 2015: Η χρονιά των ρεκόρ

ICEEfest 2015: Η χρονιά των ρεκόρ
ICEEfest 2015: Η χρονιά των ρεκόρ

Ένα νέο ρεκόρ κατόρθωσε η φετινή διοργάνωση του ICEEfest 2015, του μεγαλύτερου συνεδρίου digital marketing στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη Πάνω από 2.700 σύνεδροι από 15 χώρες απάντησαν με το δικό τους τρόπο την κεντρική ερώτηση του Φεστιβάλ, «To be or not to be Digital in 2015» και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πάνω από 103 ομιλητές να συζητούν για τα πιο «καυτά» θέματα στον χώρο του Digital Marketing αυτή την στιγμή.


Γενικότερα, κάθε χρονιά το ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - προσελκύει χιλιάδες στελέχη μάρκετινγκ,  στελέχη διαφημιστικών εταιρειών καθώς και λάτρεις των online media από όλη την Ευρώπη από το 2008. Λαμβάνει χώρα στο Βουκουρέστι, την πρωτεύουσα της Ρουμανίας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα Digital Marketing συνέδρια που διοργανώνονται στην Κεντρική, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Κάθε χρόνο το ICEEfest συγκεντρώνει τους μεγαλύτερους παίκτες της παγκόσμιας ψηφιακής βιομηχανίας για να προσφέρουν γνώσεις και να μοιραστούν τεχνογνωσία σε θέματα Digital Creativity, Online Content, Social Media, Mobile, Programmatic, e-Commerce, Performance Marketing και Επιχειρηματικότητα. Με κεντρικές ομιλίες, ενημερωτικά workshops και debates, εκπαιδευτικά σεμινάρια και expos, ζωντανές αναμεταδόσεις, πάρτι και τελετές απονομής βραβείων, το ICEEfest είναι το απόλυτο συνέδριο που συνδυάζει εκπαίδευση, έμπνευση, networking και διασκέδαση.


Στην καρδιά του digital
Φέτος, πάνω από 100 εξέχοντες διεθνείς ομιλητές, σε 5 παράλληλες σκηνές, συμμετείχαν στο ICEEfest και κατά τη διάρκεια των 2 ημερών  και έδωσαν τη δική τους οπτική σε όλα τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την αγορά. Ο πόλεμος των μεγάλων τεχνολογικών πλατφορμών, η επιρροή της τεχνολογίας στη δημιουργικότητα, τα νέα μοντέλα δημιουργίας, διανομής και μετατροπής του περιεχομένου σε έσοδα, το programmatic advertising, οι νέες καινοτομίες στο mobile, οι τελευταίες τάσεις στο e-commerce και στο performance marketing, ήταν μερικές από τις θεματικές του ICEEfest που ξεχώρισαν.

Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε από αρκετούς ομιλητές στο online video και την σημαντική ανάπτυξη που καταγράφει ενώ εξίσου σημαντικά ζητήματα που απασχόλησαν τις εργασίες του συνεδρίου ήταν οι mobile εφαρμογές, η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα των online εκτελέσεων, η στρατηγική προσέγγιση του κοινού των millennials, η εποχή της multi-screen advertising καθώς και ο νέος ρόλος των media μέσα σε αυτό το περιβάλλον τόσο όσο μέσα ενημέρωσης όσο και ως διαφημιστικά οχήματα.
 Ανάμεσα στις δεκάδες εταιρίες που συμμετείχαν στο συνέδριο ξεχώρισαν οι: Facebook, Google, Twitter, Yahoo! (Global Platforms); The Huffington Post, Kurier, Le Figaro, The New York Times, Prisa Noticias -El Pais, VICE (Content Stream); Candyspace, Happiness, Hey Human, Mindscapes, R/GA (Creativity και Digital Marketing), AKM3, eMag, ForestView, House of Kaizen, uSwitch (E-commerce και Performance Marketing); Globo, InMobi, Uber, Upstream, Yodel Mobile (Mobile Innovation); Adara, Brainient, DataXu, Double Click, InMobi, Prometheus, PubMatic, Sizmek, Smart AdServer, TailWind, Xaxis (Advertising Technology και Programmatic Advertising).

«Η επιτυχής ενσωμάτωση του Digital DNA σε όλα τα επίπεδα της κατανάλωσης, της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ έχει κάνει πλέον τη λέξη Digital αδιάφορη ως όρο. Όλα είναι πλέον τόσο digital που η βιομηχανία μας θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της και το λεξικό της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του ThinkDigital Group, θυγατρική εταιρεία του οποίου διοργανώνει το ICEEfest, και πρόσθεσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που «ανοίξαμε» αυτή τη συζήτηση στην ευρύτερη περιοχή φέρνοντας κοντά παγκόσμιους γίγαντες και τοπικούς πρωταθλητές από όλο τον κόσμο».

Η διοργάνωση
ΤΟ ICEEfest 2015, όμως, ήταν πολύ περισσότερα από τις πολύ ενδιαφέρουσες συνεδρίες, που περιελάμβανε Το επιχειρηματικό πνεύμα έφτασε στο αποκορύφωμά του με το «200 Seconds of Fame», έναν διαγωνισμό για startup που ανέδειξε και παρουσίασε την  καινοτομία και την επιχειρηματικότητα της ευρύτερης περιοχής.
Ακόμη, πιστοί στο πνεύμα της γιορτής και του φεστιβάλ, πάνω από 1.400 σύνεδροι συμμετείχαν στο IAB Mixx Award Ceremony και στο ICEEfest Official Party & Live Show στο Beats of Angels Bucharest με standup comedy από το γνωστό κωμικό Jeff Leach, ο οποίος ήταν και ο παρουσιαστής του συνεδρίου, και ζωντανή μουσική από μερικούς από τους πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες της Ρουμανίας.

Το app
Για να ενισχυθεί και να διευκολυνθεί  περαιτέρω η συζήτηση, το ICEEfest app που αναπτύχθηκε φέτος - και το οποίο χρησιμοποίησαν 1305 σύνεδροι -λειτούργησε όχι μόνο για ενημέρωση και προγραμματισμό συμμετοχής στις ομιλίες αλλά και για τη δικτύωση και ανταλλαγή ιδεών και γνώσεων μεταξύ των μελών της ολοένα αυξανόμενης κοινότητας των ICEEfesters.


Οι ICEEfesters μπορούν επίσης να προσβλέπουν στην ανάρτηση όλων των παρουσιάσεων στην επίσημη ιστοσελίδα του ICEEfest (www. ICEEfest.com), και με το εισιτήριο τους έχουν εξασφαλίσει πρόσβαση στην πλατφόρμα του «ICEEfest Academy» για όλο το χρόνο.
 

«Το ICEEfest 2015 θέτει ένα νέο ορόσημο για εμάς. Θα θέλαμενα ευχαριστήσουμε τους διακεκριμένους ομιλητές μας και τους συνέδρους που μας τίμησαν με την παρουσία τους. Έχουμε ήδη ξεκινήσει τον προγραμματισμό του συνεδρίου της επόμενης χρονιάς, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες και τα σχόλια που έχουν συλλεγεί και ανυπομονούμε να διασφαλίσουμε μια ακόμη μεγαλύτερη διοργάνωση αφιερωμένη στην έμπνευση, την εκπαίδευση, τη δικτύωση και τη διασκέδαση», δήλωσε ο Dragos Stanca, οργανωτής και ιδρυτής του ICEEfest.


Η ελληνική συμμετοχή
Αρκετά στελέχη από την ελληνική digital αγορά συμμετείχαν στις εργασίες του ICEEfest 2015.  Αναλυτικότερα, μεταξύ των 103 ομιλητών συμπεριλαμβάνονται και οι Οδυσσέας Ντότσικας (tdg), Κωνσταντίνος Καμάρας (IAB Europe), Γιώργος Σαλιάρης- Φασσέας (IPG Mediabrands), Βιολέτα Ξανθούλη (Globo), Ηλίας Γκάγκας (Tailwind), Γιώργος Φραγκάκης (ForestView), Alex Καραγεώργης (tdg) και Θάνος Αθανασόπουλος (Barilla)