To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Linkwise: Μεγάλη κινητικότητα τη Black Friday

Linkwise: Μεγάλη κινητικότητα τη Black Friday

Πολύ έντονη ήταν η κινητικότητα που κατέγραψε το Linkwise Affiliate Network την ημέρα του Black Friday και στην οποία φέτος συμμετείχαν περίπου 100 διαφημιζόμενοι και 2.000 affiliates.

Συγκεκριμένα, ο τζίρος ήταν αυξημένος κατά 610% σε σχέση με τον Μ.Ο. των υπόλοιπων Παρασκευών του έτους, με το effect της Black Friday όμως, να μην περιορίζεται μόνο στην Παρασκευή, αφού και ο τζίρος της Πέμπτης 23/11 (μια ημέρα πριν τη Black Friday) αλλά και του Σαββάτου 25/11, παρουσίασε αύξηση 200%, σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες του έτους!

Συγκριτικά με τη Black Friday του 2016, όλοι οι βασικοί δείκτες παρουσίασαν αύξηση το 2017. Πιο συγκεκριμένα, σημειώθηκε:

  • 60% αύξηση στην αξία πωλήσεων που το δίκτυο της Linkwise έφερε στο σύνολο των διαφημιζομένων του
  • 35% αύξηση στον αριθμό των πωλήσεων
  • 18% αύξηση στο μέσο καλάθι

Οι μεγάλοι «νικητές» της μάχης της Black Friday φαίνεται πως ήταν τα verticals της Μόδας και της Τεχνολογίας, καθώς και ο κλάδος της Ομορφιάς και των Φαρμακείων. Μάλιστα, ο κλάδος της Τεχνολογίας κατέγραψε τη μεγαλύτερη σε αξία πώληση της ημέρας (2.279€)!

Η αυξητική τάση του mobile αλλά και η συνεχής πτώση των tablets, καταγράφεται εμφανώς στα data της Black Friday. Πιο συγκεκριμένα, το 42% του traffic ήρθε από κινητά τηλέφωνα, αυξημένο κατά 22% σε σχέση με πέρυσι. Το ποσοστό για το desktop ήταν φέτος 50% (μειωμένο κατά 11%) και για τα tablets 8% (μειωμένο κατά 8%). Παρ’ όλα αυτά, το desktop συνεχίζει να έχει τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά τις πωλήσεις (67%) αν και οι πωλήσεις που ήρθαν από κινητά (27%) ήταν αυξημένες κατά 44% σε σύγκριση με το 2016!

Τέλος, οι περισσότερες πωλήσεις σε αριθμό καταγράφηκαν μεταξύ 14.00 με 15.00 το μεσημέρι, με ένα μικρότερο peak να έχει προηγηθεί μεταξύ 12.00 και 13.00.

TAGS: Linkwise