To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Marketing Greece: Συνεργασία με bloggers

Marketing Greece: Συνεργασία με bloggers
Marketing Greece: Συνεργασία με bloggers

Πολλές είναι οι εικόνες και οι εμπειρίες που έχουν μοιραστεί bloggers από όλο τον κόσμο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, μετά από οργανωμένες επισκέψεις τους στην Ελλάδα, από την Χαλκιδική μέχρι και την Μάνη. Με εξειδίκευση πάνω στη φωτογραφία, τη μόδα και το lifestyle, δημοφιλείς bloggers και vloggers έχουν καταγράψει τις εμπειρίες που έζησαν κατά την παραμονή τους στη χώρα μας.

Η στρατηγική στόχευση της Marketing Greece στην οργάνωση εξειδικευμένων αποστολών διακεκριμένων διεθνών bloggers, αναδεικνύει τη δυναμική που παρουσιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία προβολής ενός προορισμού.

Σημαντικό παράδειγμα αυτής της δυναμικής αποτελεί Το βίντεο blog του γαλλικού Youmakefashion.fr με θέμα «72 ώρες στην Αθήνα» που δημιουργήθηκε μετά την επίσκεψη της Margot Cirou στην πόλη.

Bloggers όπως η Carrie Ann Hardwood με το Wishwishwish.net, ένα από τα δημοφιλέστερα lifestyle blogs στην Αγγλία το οποίο απαριθμεί πάνω από 102.000 followers στο Instagram, και o Osmani Tavares, με το γαλλικό ταξιδιωτικό blog Οhmybloogness.com, των 105.000 μοναδικών μηνιαίων επισκεπτών, έχουν επίσης μαγέψει χιλιάδες followers προβάλλοντας και αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες των ελληνικών προορισμών.

Η Emily Luxton, μέσα από το blog της, περιγράφει πως εντυπωσιάστηκε τόσο από τη μοντέρνα πλευρά όσο και από την πλούσια ιστορία της Αθήνας και η Marion Gruber, με το γαλλικό blog μόδας fringeandfrange.com, αφηγείται πως ανακάλυψε στην Χαλκιδική έναν εξωτικό προορισμό με αμμώδεις παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά.

H Marketing Greece θα πραγματοποιήσει το 2ο Blogtrotters 2015, στην Θεσσαλονίκη, από τις 16 Ιουνίου ως τις 20 Ιουνίου 2015. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, δεκάδες διεθνείς bloggers θα γνωρίσουν την πόλη, θα ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες και θα τις μοιραστούν στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα ταξιδέψει στο κόσμο, με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας.