To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα mobile advertising formats από την Publicitas

Νέα mobile advertising formats από την Publicitas
H Publicitas παρουσιάζει τα mobile advertising formats: 360 view and 360 video

Το click through rate &  impressions, δεν αποτελούν πλέον τόσο σημαντικούς δείκτες αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας, ολοένα και περισσότερο, οι διαφημιζόμενοι, αναζητούν το engagement του καταναλωτή με το προϊόν η την υπηρεσία  τους. Πολύ σημαντικό παράγοντα αποτελεί και ¨θέαση¨, viewability της καμπάνιας -αυτό που αναφέρεται ως  brand time -ως ένας βασικοί παράγοντες επιτυχίας μιας καμπάνιας. 



Η αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλέφωνων & smartphones αλλάζει τον τρόπο επικοινωνίας. Τα visuals formats 360 view and 360 video, ενισχύουν το διαφημιστικό μήνυμα, κάνοντας το να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του ενώ τραβά το  ενδιαφέρον του αναγνώστη.
   
Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα για τον διαφημιζόμενο  να ενσωματώσει buttons  click to call, να συλλέξει emails  & τηλεφωνικά νούμερα από πιθανούς πελάτες, να στείλει κουπόνια και διευθύνσεις για κοντινά εστιατόρια, καταστήματα  κα.

 Οι  μετρήσεις που είναι διαθέσιμες στο 360 view ειναι:

•         User engagement
•         Brand time (in screen time)
•         Unique impressions
•         Viewable impressions (in screen)
•         Engagement time (dwell time)
•         CTR (Click Through Rate)
•         Impressions

Ενώ το  360 video format καταμετρά:

•         Video viewed by quartile (25, 50, 75, 100%)
•         Click to start video (CTA)
•         VTR (View Through Rate)
TAGS: Publicitas