To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα συνεργασία για Facebook και UM

Νέα συνεργασία για Facebook και UM
Νέα συνεργασία για Facebook και UM

Το Facebook προχώρησε στη σύναψη νέας συμφωνίας διετούς διάρκειας με το Media buying shop του ομίλου Interpublic, UM, με αντικείμενο τη δέσμευση της UM για διπλασιασμό των Media buys του social δικτύου.

Βάσει των όρων της συμφωνίας, η media εταιρεία λαμβάνει επίσης «προνομιακή τιμολόγηση» στο Facebook, κάτι που σημαίνει πως οι τιμές μπορεί να είναι καλύτερες γι’ αυτή από άλλες συνεργαζόμενες με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης εταιρείες, χωρίς όμως να είναι και αποκλειστικές. Επίσης, αποκτά πρόσβαση σε data, custom research και premium video αρχείο του social δικτύου.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των media της UM, David Cohen, το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων θα προέλθει από τα μπάτζετ πελατών, τα οποία προορίζονταν δυνητικά για την τηλεόραση ή το online video. «Για 60 χρόνια ήμασταν εξαρτημένοι από την τηλεόραση. Τώρα, το Facebook video μας δίνει την ευκαιρία να φτάσουμε στα ίδια επίπεδα κοινού, μέσω της δημογραφικής στόχευσης» πρόσθεσε και συνέχισε, τονίζοντας πως η πρόσβαση στις δημογραφικές πληροφορίες του social δικτύου, οι οποίες βασίζονται σε πραγματικούς εγγεγραμμένους χρήστες, θα αποτελέσει βασικό συστατικό της συνεργασίας.

«Η Universal McCann έχει υπάρξει σημαντικός συνεργάτης του Facebook, καθώς βοηθά πελάτες, όπως οι Sony και BMW να δραστηριοποιηθούν εμπορικά σε ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό και mobile περιβάλλον. Η πρόσφατη συμφωνία αποτελεί ευκαιρία για να εμβαθύνουμε τον διάλογό μας και να επισημοποιήσουμε μια  μακρόχρονη συνεργασία» σημείωσε ο head of U.S. global marketing solutions του Facebook, David Lawenda.