To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι στιγμές που έχουν σημασία και πως μπορούν να τις κερδίσουν τα brands

Οι στιγμές που έχουν σημασία και πως μπορούν να τις κερδίσουν τα brands
Η συμπεριφορά των καταναλωτών και η λήψη αγοραστικών αποφάσεων μέσω κινητών συσκευών δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά και πλέον έχουν αναδυθεί συγκεκριμένες στιγμές  έχουν σημασία για τα brands και τους καταναλωτές.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ  

Η περιήγηση στο διαδίκτυο όπως την ξέραμε έχει τελειώσει. Πλέον δεν συνδεόμαστε όταν το επιθυμούμε - αλλά ζούμε στο διαδίκτυο, είμαστε συνέχεια συνδεδεμένοι. Πλέον περισσότερο από ποτέ, στρεφόμαστε στις συσκευές μας σε στιγμές που προκύπτουν από πραγματικές προθέσεις για το τι θέλουμε να κάνουμε, τι χρειαζόμαστε να βρούμε ή να αγοράσουμε και αναμένουμε άμεσες και σχετικές απαντήσεις. Αυτές οι στιγμές είναι κρίσιμες για τις μάρκες επειδή επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων και τη διαμόρφωση των προτιμήσεων - αυτές είναι οι στιγμές που έχουν σημασία.

Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα Ipsos Moments that Matter Research EMEA που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2016 και περιέχει στοιχεία και για την Ελλάδα. Συζητήσαμε τα αποτελέσματα της έρευνας με τον Γρηγόρη Ζαριφόπουλο, Country Manager της Google για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα και όπως προκύπτει τα brands και οι επιχειρήσεις δεν μπορούν παρά να ακολουθήσουν τους καταναλωτές τόσο στο online πεδίο όσο και στον κόσμο των κινητών συσκευών και των έξυπνων τηλεφώνων.   

Αναλυτικότερα, θα πρέπει να αναγνωρίσουν τις στιγμές που θέλουν να κερδίσούν ή δεν μπορούν να χάσουν.. Βάζοντας τις στιγμές που προκύπτουν από πραγματικές προθέσεις στο κέντρο της στρατηγικής τους, μπορούν να διασφαλίσουν ότι είναι παρόντες σε όλες τις στιγμές που έχουν την περισσότερη σημασία για την επιχείρησή τους.

Ποιες στιγμές έχουν σημασία..

Δισεκατομμύρια στιγμές που έχουν σημασία υπάρχουν στο διαδίκτυο. Αυτές, όμως, μπορούν να καταταχθούν στις παρακάτω βασικές τέσσερις κατηγορίες:

1.    Στιγμές που θέλω να δω κάτι

Το 76% των χρηστών έξυπνων τηλεφώνων στράφηκαν στο YouTube μέσα στο προηγούμενο μήνα για να ψυχαγωγηθούν ή να εμπνευστούν (συγκεκριμένα οι Έλληνες καταναλωτές έψαξαν ιδέες για: συμβουλές μαγειρικής, σύγκριση προϊόντων, πώς να μακιγιαριστούν (γυναίκες μόνο),πώς να εγκαταστήσουν ένα νέο προϊόν, πώς να επισκευάσουν ένα προϊόν, ταξιδιωτικές συμβουλές κατά τη διάρκεια επίσκεψης σε ένα νέο μέρος, συμβουλές για διάβασμα, τις τελευταίες εξελίξεις στη μόδα ή πώς να φορέσουν κάτι, πώς να υπολογίσουν δάνεια).

2.    Στιγμές που θέλω να ξέρω κάτι

77% των χρηστών έξυπνων τηλεφώνων στρέφονται συχνά στο κινητό τους για ιδέες ενώ κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά (π.χ. να βρουν πληροφορίες για το «πώς να….» ενώ μαγειρεύουν, γυμνάζονται ή επισκευάζουν κάτι)

3.    Στιγμές που χρειάζομαι να βρω κάτι

94% του συνόλου των καταναλωτών μέσω διαδικτύου έχουν ανακαλύψει καινούρια προϊόντα ή μάρκες διαδικτυακά (μέσω μηχανές αναζητήσεων ή διαφημίσεις στο διαδίκτυο).

79% των χρηστών έξυπνων τηλεφώνων συμφωνούν με την άποψη: «όταν ψάχνω κάτι στο κινητό μου, μου αρέσει που υπάρχει η επιλογή να καλέσω εύκολα μια επιχείρηση κατ’ ευθείαν από τα αποτελέσματα της αναζήτησης».

4.    Στιγμές που χρειάζομαι να αγοράσω κάτι

90% των χρηστών έξυπνων τηλεφώνων έχουν χρησιμοποιήσει τα κινητά τους για να συλλέξουν πληροφορίες για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Οι  ευκαιρίες για τις μάρκες

Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς η συμπεριφορά αυτή των χρηστών προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες στα brands να διαμορφώσουν προτιμήσεις και να επηρεάσουν αποφάσεις. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Το 62% των καταναλωτών στο διαδίκτυο συμφωνούν ότι o συσχετισμός του μηνύματος μιας εταιρείας επηρεάζει την άποψή τους για την μάρκα ενώ 59% αυτών που έχουν κάνει έρευνα αγοράς στο κινητό τους τηλέφωνο έχουν σκεφτεί να αγοράσουν μια μάρκα, που δεν θα είχαν σκεφτεί υπό άλλες συνθήκες να αγοράσουν, λόγω μιας σχετικής πληροφορίας που ήταν διαθέσιμη στα κινητά τους εκείνη την στιγμή.Επίσης, 46% από αυτούς που έχουν κάνει έρευνα αγοράς στο κινητό τους τηλέφωνο έχουν όντως αγοράσει ένα brand, που δεν θα είχαν σκεφτεί να αγοράσουν υπό άλλες συνθήκες, λόγω μιας σχετικής πληροφορίας που ήταν διαθέσιμη στα κινητά τους εκείνη τη στιγμή. Τέλος, 53% των χρηστών έξυπνων τηλεφώνων υποστηρίζουν ότι τη τελευταία φορά που χρησιμοποίησαν τη συσκευή τους ενώ ήταν μέσα σε ένα κατάστημα, οι πληροφορίες που βρήκαν στο διαδίκτυο για το προϊόν ή την υπηρεσία επηρέασαν την απόφασή τους.
TAGS: Brands