To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Oι #timeliners_ads στο advertising.gr

Oι #timeliners_ads στο advertising.gr
Oι #timeliners_ads στο advertising.gr

Η μητέρα όλων των μαχών. Ανάμεσα στις τρείς κινητές τηλεφωνίες και τις διαφημίσεις τους. Μέχρι και οn line #diafimisiomahies για την νέα διαφήμιση της Vodafone διαβάσαμε.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

•    2012 κι υπάρχει ακόμα λογοκρισία στις διαφημίσεις; Αυτό μάθαμε από πολλά blogs και πρώτα από τον @artspy και το metadata: “Λογοκρίθηκε και χρειάστηκε να ξαναμονταριστεί η διαφήμιση της WIND που διαδραματίζεται σε τράπεζα”. Πολλά τα θετικά σχόλια για τη διαφήμιση πριν και μετά το καινούριο μοντάζ, και ναι ο κόσμος το αντελήφθη, το σχολίασε και κριτικάρισε αρνητικά την λογοκρισία της διαφήμισης. O ιδιαίτερα δημοφιλής @The_Stranger_gr σχολίασε: «Πρέπει να πω ότι η διαφήμιση της Wind με τη ληστεία με έκανε να γελάσω. Είναι τέχνη να μπλέκεις διαφήμιση και επικαιρότητα με επιτυχία».

•    Επανέκαμψε ο Ομορφάντρας κι όπως ήταν αναμενόμενο επανέκαμψαν και τα δεκάδες θετικά σχόλια για την δημοφιλή διαφήμιση της Cosmote. Κι όπως είπε και η @athanaki ‘’Η τέλεια διαφήμιση για τους άνδρες. Συνδυάζει σεξ και φαγητό :p ‘’

•    Αλλά η διαφήμιση που πόλωσε το twitter ήταν η καινούρια της Vodafone με τον Κίτσο. Αρέσει- δεν αρέσει σίγουρα ‘έγραψε’ δημιουργώντας άμεσα πολύ θόρυβο ακόμα και για τη μεγάλη της διάρκεια. ‘’Καλά έχω δακρύσει από το γέλιο, τι διαφήμιση έβγαλε η #vodafone‘’, λέει δακρυσμένος ο @phniarxos ενώ ‘’οκ η διαφήμιση της Vodafone με τον κίτσο είναι τόσο μεγάλη που κανονικά έπρεπε να βγαίνει με διάλειμμα για διαφημίσεις’’ σημειώνει ο @caftis. Ως και φαντασιώσεις δημιούργησε το βουκολικό δράμα: ‘’Είδα καινούργια Vodafone και φαντάστηκα ένα brief που έγραφε με κεφαλαία, ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ IMPACT ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ’’ ομολογεί ο @thanasipap

•    Για κάποιο ανεξήγητο σε μας λόγο η επίκαιρη λόγω Σαρακοστής διαφήμιση του Καλλιμάνη έβαλε σε σκέψεις μία φίλη στο twitter. Κι αναρωτιέται η @evel1na 
           ’’Καλά αυτή τη διαφήμιση του Καλλιμάνη με το άμοιρο χταπόδι που παγώνει ξαφνικά ΠΟΙΟΣ τη σκέφτηκε;;;;’’

•    Παράπονα για το lipsync διαφήμισης απορρυπαντικού κάνει η @sonkazoni ‘’Τοπ διαφήμιση απορρυπ: τύπισσα ανοιγοκλείνει το στόμα της αγγλικά -από πάνω ακούγεται ελλ. μεταγλώττιση-κ η λεζαντα γράφει Μαρία Γρίβα, νοικοκυρά’’

•    ‘’Σήμερα που γιορτάζουν, χαρίστε λουλούδια, μπαλόνια και σοκολάτες στο πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σας. Τις γυναίκες!’’  είπε η Lacta στο Facebook και απέσπασε 2359 likes την Ημέρα της Γυναίκας .

•    Κατά τα άλλα δουλειές δεν έχουμε, αλλά μπορούμε ακόμα να ονειρευόμαστε και σε αυτό το link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150666236859273&set=a.108878064272.87472.106290854272&type=1 μπορείτε να δείτε το γραφείο που θα ήθελαν να είχαν  περίπου 1300 Έλληνες, ένα ιδιαίτερα δημοφιλές post από την Πλαίσιο που συνεχίζει να μαζεύει likes..

•    Ας κλείσουμε με κάτι αισιόδοξο, όμορφο και ταξιδιάρικο κι ας πεταχτούμε στο pinterest να πάρουμε γεύση Ελλάδας έτσι όπως την έχουν στο μυαλό τους χιλιάδες άνθρωποι από όλο τον κόσμο: http://pinterest.com/search/?q=GREECE

•    Σημείωση: Όλα τα posts αναδημοσιεύονται αυτούσια με μοναδική παρέμβαση την προσθήκη τόνων.