To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα Brands με τις κορυφαίες social κοινότητες

Τα Brands με τις κορυφαίες social κοινότητες
Τα Brands με τις κορυφαίες social κοινότητες

Τι κατάφεραν να κερδίσουν οι χορηγοί του FIFA World Cup από τη σχέση τους με το φετινό παγκόσμιο event; Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι προφανώς, καθώς δημιούργησαν καμπάνιες αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη διοργάνωση, απέσπασαν εκατοντάδες εκατομμυρίων views. Ωστόσο και πάλι, αρκετά views πήγαν σε μη-σπόνσορες, όπως η Nike που κατάφερε να αφήσει πίσω της επίσημη χορηγό Adidas στην αναφερόμενη μέτρηση. Έτσι, τώρα που η σκόνη έχει καθίσει, μπορούμε να εξετάσουμε μια άλλη μέτρηση, των ανάπτυξη των social media κοινοτήτων των brands.

Για την περίπτωση αυτή, το AdAge συνεργάστηκε με τη social analytics εταιρεία ListenFirst, ώστε να εξετάσει την πρόοδο των Facebook fans, των YouTube συνδρομητών και των followers σε Twitter και Instagram, μεταξύ των μεγάλων brands που υποστήριξαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

\"\"

Σημειώνεται πως η Nike, το μοναδικό brand μη-χορηγός της διοργάνωσης, κατάφερε να προσπεράσει όλα τα brands της λίστας, πέραν της Adidas. \"Περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο υποχρέωσε τα brands να σκεφτούν πέρα από μια απλή πλατφόρμα και να υιοθετήσουν μια cross-platform προσέγγιση για να προσελκύσουν fans. Και υπήρξαν καμπάνιες σε όλα τα κανάλια, που προκάλεσαν μεγάλο θόρυβο!\" δήλωσε σχετικά ο co-founder της ListenFirst, Jason Klein.