To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

TD: Ενέργεια για την Avene PhysioLift

TD: Ενέργεια για την Avene PhysioLift
TD: Ενέργεια για την Avene PhysioLift

Η ThinkDigital, σε συνεργασία με την Pierre Fabre και για λογαριασμό της σειράς Avene PhysioLift, προχώρησαν στην παραγωγή και δημιουργία μιας native digital καμπάνιας (branded content digital advertising) με σκοπό τη μέγιστη δυνατή κάλυψη στο στοχευόμενο κοινό, τη δημιουργία brand awareness του προϊόντος και την έμμεση ώθηση του κοινού στα POS (φαρμακεία κτλ.) για τη δοκιμή της εν λόγω σειράς.

Η creative καμπάνια της ThinkDigital έφερε στην επιφάνεια ιστορίες καθημερινότητας 4 γυναικών με πολυποίκιλη και ενεργή καθημερινότητα, μέσα από τη δημιουργία 4 videos (παραγωγήs Daily Secret), όπου το digital κοινό μπορεί να καταλάβει πώς οι 4 δραστήριες γυναίκες αντιλαμβάνονται την έννοια του χρόνου και την υπερνικούν. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ένα ειδικά διαμορφωμένο για την ενέργεια mini-site, www.nikistetohrono.gr, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις πρωταγωνίστριες και να μάθουν λεπτομέρειες για την καθημερινότητά τους.