To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Όχι άλλα pop-ups!

#Timeliners_ads: Όχι άλλα pop-ups!
#Timeliners_ads: Όχι άλλα pop-ups!

Μπαίνετε στο αγαπημένο σας site είτε για να ενημερωθείτε είτε για να σερφάρετε και να ξεχαστείτε. Κι εκεί που έχετε κάνει το πολύτιμο κλικ στην φωτό ή τον τίτλο που σας τράβηξε την προσοχή, η οθόνη θολώνει, ουρλιάζει το πλήθος  και πέφτει από τον web ουρανό μια σοκολάτα, ή ένα μπισκότο ή ένα αυτοκίνητο και κατσικώνεται πάνω στην εικόνα και σας κάνει να μισείτε αυτήν την τόσο αγαπημένη σε όλους εμάς δουλειά της διαφήμισης και τους ανθρώπους της. Και κάπως έτσι αποφασίζετε να ψάξετε τον καλύτερο ad blocker. Και κάποιοι από εμάς να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δουλειά.

Εντάξει, ίσως φαίνεται υπερβολικό αλλά  - το έχουμε ξαναγράψει  - η κακή online διαφήμιση, αυτή που ενοχλεί είτε λόγω συχνότητας aka καψίματος  είτε λόγω ανεπάρκειάς της να γαργαλίσει θετικά την περιέργεια και την δεκτικότητά μας δεν μπορεί να δουλέψει πια, υπάρχουν τρόποι να ξεφύγουμε.
Η ανθρώπινη φαντασία σε συνδυασμό με την καλή και σκληρή δουλειά και με την βοήθεια της τεχνολογίας μας δίνουν την δυνατότητα να βγούμε online με πολύ πιο δημιουργικούς τρόπους που πραγματικά εμπλέκουν και τον πιο απαιτητικό αναγνώστη και μπορούν να τον κάνουν τον καλύτερο πρεσβευτή μιας μάρκας.

Πως ονειρευόμαστε μια ‘διαφήμιση’  σε ένα site σήμερα?
Δείτε για παράδειγμα αυτό το άρθρο που είδαμε σήμερα στο Vulture.


 
Με έναν απλό interactive τρόπο μας παρουσιάζει το ‘’timeline’’ των 100 καλύτερων αστείων στην ιστορία  της μικρής και της μεγάλης οθόνης έτσι όπως αυτά διαμόρφωσαν την Σύγχρονη Κωμωδία. Μετά βάλτε στη θέση τους τις 100 καλύτερες ιστορίες αγάπης  ή τα καλύτερα κινηματογραφικά φιλιά  έτσι όπως αυτά αποτυπώνουν τον έρωτα και την αγάπη από τον περασμένο αιώνα ως την σύγχρονη κοινωνία κι έχουμε ένα υπέροχο άρθρο (aka native ad) για μια μάρκα που θέλει να επενδύσει στην επερχόμενη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και μάλιστα με την ούγια ή αύρα των δημοσιογράφων του μέσου.

Θα θυμάστε αυτό το αριστουργηματικό παράδειγμα native από το  The New York Times για το Netflix και τον νέο κύκλο της σειράς Orange Is The New Black


 
Όταν η τεχνολογία μας επιτρέπει να συνδυάσουμε περιεχόμενο ήχου, εικόνας, video, κειμένου, infographics και διαδραστικών τεχνικών τι άλλο μπορεί να ζητήσει  κανείς και γιατί πρέπει να καταφεύγει σε ομολογουμένως βαρετές και ενοχλητικές πρακτικές?

Όταν έχεις να διαφημίσεις το πιο αγαπητό μπισκότο στον κόσμο δεν έχεις παρά να ζητήσεις από αυτούς που ξέρουν να φέρνουν κλικ για να ζήσουν από αυτά, να μπουν στην μάρκα σου και να φτιάξουν ένα  ενδιαφέρον έπος γι αυτήν, τέτοιο που θα είναι περήφανοι να παρουσιάσουν  πρώτοι στο κοινό τους και σε όλον τον κόσμο.

Δείτε εδώ  πως  χειρίστηκε την MasterCard το Mashable


 
Εννοείται πως  native επικών διαστάσεων μπορεί να γίνει και στην Ελλάδα. Έχουμε τους ανθρώπους, τα μέσα και την φαντασία. Και φυσικά έχουμε και τις μάρκες. Κλικ στη φωτό  για να δείτε ένα από τα καλύτερα παραδείγματα native στην Ελληνική αγορά. Και καλές δουλειές!