To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To ad blocking \"πληγώνει\" την online δαπάνη

To ad blocking \"πληγώνει\" την online δαπάνη
To ad blocking \"πληγώνει\" την online δαπάνη

Aπώλειες διαφημιστικών εσόδων που σε παγκόσμιο επίπεδο θα αγγίξουν τα 21,8 δισ. δολάρια εκτιμά για την τρέχουσα χρονιά εξαιτίας των εφαρμογών ad blocking νέα μελέτη απο την PageFair και την Adobe

Μάλιστα, αυτό που είναι ακόμη πιο σημαντικό είναι πως το κόστος του ad blocking σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να αγγίξει τα 41,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2016 καθώς γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, η μελέτη καταδεικνύει πως οι χρήστες εφαρμογών ad blocking έχουν αυξηθεί κατά  41% τους τελευταίους 12 μήνες. Σήμερα υπολογίζονται πως ανέρχονται σε 198 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (monthly active users -MAUs),

Στις ΗΠΑ το ad blocking αυξήθηκε κατά 48% μεταξύ του δεύτερου τριμήνου του 2014 και του δεύτερου τριμήνου του 2015 αγγίζοντας τους 45  εκατομμύρια MAUs ή  περίπου το  16% του online πληθυσμού των ΗΠΑ.


Σε αυτό το πλαίσιο εκτιμάται πως οδήγησε σε απώλειες ύψους 5,8 δισ. δολάρια το 2014 και το μέγεθος αυτό αναμένεται να εκτιναχθεί στα 10,7 δισ δολάρια το 2015 και τα 20,3 δισ. δολάρια το 2015
Στην Ευρώπη το ad blocking την ίδια περίοδο αυξήθηκε κατά 35% και πλέον αφορά 77 εκατομμύρια MAUs.

Μάλιστα, στην Μεγάλη Βρετανία το ad blocking αυξήθηκε κατα 82% και πλέον αντιστοιχεί σε 12 εκατομμύρια MAUs


Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η μελέτη αναφέρει πως οι ιστοσελίδες που απευθύνονται σε «νεαρά, τεχνικά καταρτισμένα ή περισσότερο ανδρικά ακροατήρια» είναι αυτά που γνωρίζουν τις σημαντικότερες επιπτώσεις από το ad blocking.

Ενδεικτικό είναι πως τα  Gaming sites αντιστοιχούν στο 26,5% της παγκόσμιας αγοράς του ad blocking