To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το buzz της ΔΕΘ 2016

Το buzz της ΔΕΘ 2016

Τι σήμαινε λοιπόν για τη διαδικτυακή κινητικότητα (buzz) η ΔΕΘ2016;

Φαίνεται ότι οι κ.κ. Τσίπρας, Μητσοτάκης μονοπώλησαν από ένα σ/κ, ειδικότερα δε τις Κυριακές με τις συνεντεύξεις Τύπου που σήκωσαν και τον περισσότερο θόρυβο.

Παρατηρεί κανείς την τάση μείωσης της απόστασης στη δημιουργία θορύβου Κυριάκου Μητσοτάκη /Αλέξη Τσίπρα, παρά το γεγονός ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ασκείται σε "εκρηκτικές" τοποθετήσεις. Είναι ενδιαφέρον ότι οι 2 τους σχεδόν μονοπωλούν τις αναφορές που προκύπτουν από γεγονότα τύπου ΔΕΘ και αλλάζουν το σχετικό χάρτη, ενώ η διάθεση των γραφόντων και το sentiment analysis παραμένει "ιδιοκτησία" του εκάστοτε κρίνοντος.

Στα καθαρά ποσοτικά στοιχεία πάντως (και παρά τους σε γενικές γραμμές χαμηλότερους τόνους του) ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει φθάσει τη συνολική τάση του buzz σε μια σταθερά των 2/3 σε σχέση με τον Πρωθυπουργό, από το 1/2 που, χονδρικά, ήταν στο πρώτο εξάμηνο.

Παράλληλα, μειώνεται αναλογικά η παρουσία όλων των υπολοίπων, με μια σχετική ανθεκτικότητα των κ.κ. Καμένου, Γεννηματά, Λεβέντη. Πολύ περισσότερα συμπεράσματα και λεπτομέρειες προκύπτουν από τη βαθύτερη ανάλυση της διαδικτυακής ύλης.

ΠΗΓΕΣ: Brandwatch, New Media Track.