To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Το WPP Group νικητής στο παγκόσμιο spec

Coca-Cola: Το WPP Group νικητής στο παγκόσμιο spec
Coca-Cola: Το WPP Group νικητής στο παγκόσμιο spec

Η Coca-Cola επέλεξε 3 εταιρείες του WPP Group για να ηγηθούν την επόμενη παγκόσμια καμπάνια για το brand Coke, ολοκληρώνοντας ένα spec, που ξεκίνησε τον Μάρτιο και στο οποίο συμμετείχαν 10 εταιρείες του roster της πολυεθνικής.

Νικήτριες αναδείχθηκαν οι Ogilvy New York, η Sra Rushmore με έδρα την Μαδρίτη και η Santo από το Buenos Aires της Αργεντινής.

«Ξεκινήσαμε αυτή την διαδικασία με στόχο να αποκαλύψουμε τις καλύτερες ιδέες και να τις παντρέψουμε με την εκτελεστική αριστεία, αναμένοντας πως ίσως να προέρθουν από διαφορετικές πηγές» ανέφερε ο κολοσσός των αναψυκτικών σε δήλωση του για να προσθέσει πως «το αποτέλεσμα είναι πως θα προχωρήσουμε με μια προσέγγιση, που βασίζεται σε δίκτυο εταιρειών, συνεργαζόμενοι με τρία από τα 10 agencies στα αρχικά στάδια για να δημιουργήσουμε τον πρώτο γύρο της δημιουργικής δουλειάς  για την Coca Cola»


Η προσέγγιση αυτή επιτρέπει στην εταιρεία «να αξιοποιήσει ιδέες από μερικά από τα καλύτερα μυαλά του χώρου της επικοινωνίας σήμερα και να δει την καταπληκτική δουλειά που προκύπτει από την συνεργασία για ένα κοινό brief για την Coca-Cola».  

Επίσης στην σχετική ανακοίνωση σημειώνεται πως οι επτά εταιρείες που συμμετείχαν στο spec αλλά δεν αναδείχθηκαν νικήτριες θα παραμείνουν στο roster της Coca-Cola και «θα συνεισφέρουν στο τελευταίο στάδιο» της δουλειάς.

Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η Wieden & Kennedy,  που έχει δημιουργήσει την παγκόσμια πλατφόρμα \"Open Happiness\", που ίσως να εγκαταλειφθεί στην νέα καμπάνια, αν και εκπρόσωπος της Coca Cola αρνήθηκε να σχολιάσει στον ξένο Τύπο το χρονοδιάγραμμα και τις λεπτομέρειες της εκστρατείας, που σχεδιάζουν τα τρία νέα lead agencies.

Στο spec συμμετείχαν, επίσης, οι David. Dentsu, FCB (Νότιος Αφρική), Mercado McCann (Buenos Aires) McCann (Μαδρίτη),  The Cyranos McCann (Βαρκελώνη).

Το τελικό αποτέλεσμα σηματοδοτεί την πρώτη σημαντική μετακίνηση λογαριασμού για την Coca Cola , με την εποπτεία του Chief Marketing Officer Marcos de Quinto, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα CMO τον Ιανουάριο.

Πρόσφατα, η Coca-Cola επέλεξε την UM σαν lead media agency για την Βόρειο Αμερική, αλλά ακολουθεί μια στρατηγική που ονομάζει «υβριδική προσέγγιση-hybrid approach», στο πλαίσιο της οποίας αναμένεται να υπάρξουν αναθέσεις με media planning & buying χαρακτήρα σε άλλες εταιρείες.